Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1371 ggr
skotty
0

Driva bort ande

Min kompis har en oinbjuden rumskamrat. Han tar all hennes och hennes sons energi och får dem att må dåligt. Hon har tvingats byta sovrum osv för att hon inte kan sova därinne.

Min moster var där och direkt när hon gick in i rummet så var det precis som om han slog henne i huvudet. Hon försökte få honom att gå men det gick inte. När hon kom ut därifrån såg hon, enligt min vän, ut som ett lik.

Min andra moster har lite salvia, och vi har bestämt oss för att försöka ännu en gång. Men ah, min kompis vill inte försöka om det kan bli värre. För efter min moster var där så har det tydligen blivit värre.

Har kontakt med ett medium som ska komma och hjälpa om vi inte fixar det själva..

Några tips på hur vi ska göra??

[Brilwemand]
0

Anden verkar helt klart vara en energitjuv som när sig på att göra personer rädda eller illamående, för då tänker man inte så mycket på att skydda sig.

Ska ni in i rummet och rensa så sätt beskydd runt er först, be skyddsänglarna om beskydd. Visualisera ljus i rummet, anden är van vid negativa energier och kan mycket väl lugna sig när den får ren ljus.

Lyckas ni så långt som att visualisera fram ljus i rummet och göda anden med det, så kan ni nog visualisera fram en lucka på taket som leder mot andra sidan när man går genom den. Öppna luckan och skicka ljuset och anden genom rutan, sen stänger ni den.

Hoppas det hjälper.