Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 673 ggr
Vovvie94
0

Ingen vill tro mig...:/

Vi flyttade in i ett hus för fyra år sedan, första året va det lugnt men sommaren efter blev det lite annorlunda.

det va varmare än vanligt så jag valde att sova i soffan där jag kunde ha dörren öppen. jag va själv hemma den kvällen, och jag skulle koppla in en fläkt. när jag höll på och fiffla med det, så hörde jag någon säga mitt namn "Johanna" lika klart som om någon stod bakom mig. men jag va själv.

sen dess har jag haft både en otäck och en trygg känsla hemma. man känner sig iaktagen och flera gånger har någon rört vid mig, stått vid min säng och stängt mitt fönster. en gång blev min kontortstol slängd över rummet när jaglåg i sängen….

hundarna märker av det. dem skäller mot en speciell plats i vardagsrummet, dem tvekar innan dem lägger sig i soffan och nu får inte ens hanen ligga i sin säng…

jag har berättat det för mina föräldrar och mina kompisar och dem bara "retar" mig för det. sp fort något e borta så e det "en av besökarna" som har tagit det.

är det någon här som har det likadant?

chik
0

Lika dant är det kanske inte..Men att ha någon med sig är det många som har…

Rädd behöver du inte vara…Utan uppmärksam på o känna av om den som är med vill dig något eller om den bara är där…

Klart att de får göra olika saker för att vi skall lägga märke till dom..o då kan det bli lite olika saker så som du sade om din stol..För då ser du ju att det är något…

Tur du har som har någon där..Behöver du inte känna din ensam..Utan någon som du kan sitta o prata med..O få fram vad den vill..Den vill kanske bara vara med dig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

liawilson
0

försök att be personen lämna dig ifred om du vill det. kanske lyssnar personen..

*Kärlek & lycka*

[MissGina]
2

Håller med, det är ju inte direkt normalt att ha det så och om man blir skrämd ska man absolut börja med att försöka tala anden till rätta. Som #2 säger, h*n kanske lyssnar? Om inte, ta kontakt med ett medium som kan hjälpa dig du ska inte behöva ha obehagskänslor i ditt eget hem.

Sedan kan jag ju tycka att det inte är helt juste att "reta dig" för dina upplevelser. Det kan inte kännas bra att inte bli trodd. Ett medium tror dig. (och jag tror dig fastän jag inte är medium)

Kram!

[Cleopatra]
0

Gör dig till vän med det du har hemma hos dig.

[Brilwemand]
0

En seans med nåt vettigt medium kan nog ge svar på en hel del frågor.