Rädd!
Jag har alltid känt en närvaro, en som gjort mig väldigt rädd. Jag känner mig alltid iaktagen men vid 12års ålder sa jag ifrån. Jag tände ljus i mitt flickrum och bad om att få be lämnad ifred. Det fungerade under något halvår, sedan började det igen. En natt vid 12års ålder vaknade jag utav att min döde gammelmorfar stog i dörröppningen och bad mig att ta hand om min Mamma och sa farväl till mig, då vi inte han göra det innan hans bortgång.
Jag har sett en gammal dam i ett hus vi hyre i Nora, hon bodde där och var inte alls besvärad ut av att vi var på besök. Men jag var livrädd.
Min dotter vaknar skräckslagen varje natt och gråter och springer in till oss. Jag hr gått tillbaka till hennes rum med henne för att jag vill att hon ska visa oss vad hon är rädd öfr, då pekar hon bara på väggen. Väggen är vit så det hänger ingen läskig tavla där eller liknande.
Nu är jag på bristningsgränsen då jag mår fruktansvärt dåligt om nätterna. Jag lägger mig i sängen försöker sova men känner mig iaktagen. Blundar och precis innan jag ska somna vilket alltid slutar så sent som 01.30 (samma tid varje natt) Får jag ett tryck över bröstet och hjärtat slår så hårt att det gör ont. Mina fötter hoppar dom skakar inte. Jag får ont i vänstra armen som att det drar i den. Jag fryser och är livrädd. Jag är 25år gammal så jag misstänker ingen infarkt och eftersom jag har haft det såhär varje natt nu i en vecka misstänker jag ingen sjukdom? Det är smärta. Och jag känner att någon tittar på mig som mest när detta händer.
Jag hoppas att någon kan hjälpa mig
Usch..jag lider med dig..hoppas du kan få hjälp av någon vis människa här på forumet, och det snarast..
Jag ska puffa upp en tråd där du kanske kan finna lite goda råd…om du inte vill försöka hitta ett duktigt medium.
"Till alla rädda" heter den
Kram

Hej Jesste!
När jag läser din berättelse att du upplevt och sett andevärlden sedan du var 12 år och nu även din lilla dotter, förklaringen till detta är att barn är naturligt öppna och har lätt för att se och uppfatta andevärlden.
Du går omkring och är ofrivilligt öppen för andevärlden, då försöker dem att få kontakt med dig för kommunikation. Det du skulle behöva göra är att lära dig stänga ner, så att du får vara ifred för andevärlden.
Att dina upplevelser är starkast på nattetid beror på att när vi skall till att sova är vi som mest avslappade och allt annat är tyst och lugnt, så har andevärlden som lättast för att ge sig till känna. I ditt fall så ser ju andevärlden att du är öppen, då försöker dem att kommunicera med dig. Jag skulle rekommendera dig att göra en stängning innan du går och lägger dig.
Att du upplever att hjärtat slår lite extra hårt och att pulsen ökar, detta är en vanlig reaktion när en andeperson kommer in i din aura. Det du kan göra är att bekräfta närvaron och helt enkelt säga till andepersonen att du vill bli lämnad ifred.
Tycker du att det är besvärligt för dig med andebesöken och vill ha hjälp med att få lugn och ro i hemmet igen, så vill jag rekommendera dig att kontakta ett medium. bor du i närheten av Helsingborg så kan jag hjälpa dig.
Hälsningar:
Peter
*Inlägg 4 är borttaget pga spekulationer som kan liknas vid påhopp mot person.
Var god håll dej till trådens ämne nästa gång. *
Det finns inget att vara rädd för, sök dig beskydd hos Gud och dina änglar och sök dig mot det du vill ha istället för det du inte vill ha. Vi väljer själva vad vi vill ha omkring oss. Välj det ljuset och kärleken.

Hej mia-38!
Mitt förra inlägg i denna tråden har #3, är det detta som du anser är "spekulationer som kan liknas vid påhopp mot person#??
Om så är fallet, så förstår jag inte riktigt ditt resonemang..
Peter
Oj…Förlåt Peter.
Jag har skrivit fel nummer på inlägg ser jag nu. Ska genast rätta till det.
Jag menar ju inlägg 4.
Ber om ursäkt.

Hej igen, Mia!
Ingen fara, blev bara lite fundersam.. 
Ha det bäst.
Peter