Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 329 ggr
zeretki
0

OT Kvällens Trams Tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjohej! Jag undviker att skriva uppsats så ikväll blir det trams från mig! :D

Och det är Ugly Betty ikväll!! :D Med söta Henry!

Soffe
0

Vilken snygging.. hehe. Vem e Ugly Betty o Henry?

Thinka
0

och jag väntar på maten …maken har grillat en "rulle" i snart två timmar och jag håller på och svälter ihjäl…

zeretki
0

#1 Ugly Betty är en underbar serie som går på Kanal 5, om en nördig tjej som får jobb på en mode-tidning. Henry är en söt nördig kille som har vissa vibbar med Betty.

En såpa kanske, men en annorlunda sådan. Rolig, speciell. :)

Soffe
0

Okej, har aldrig tittat på den serien, men den är säkert bra.

EwaKristina
0

Jag gillar oxå Ugly Betty.Men missade idag och alla andra tisdagar då jag har cirkel.Lika det Okända,missar jag varje vecka,så man får jaga repriserna och de missar jag oxå…..konstigt att man missar så mycket sen denna sajt startade*L*

zeretki
0

galdra, var såg du Michelangelo nånstans??

zeretki
0

Bara en kommentar, på ett annat forum var det en tjej som berättade om en olycka som hänt en hund. Hon sa att hon skulle försöka övertyga tjejen om att ta hunden till veterinären för tjejen trodde inte det var så farligt.

Jag fick en stark känsla av att detta inte skulle gå bra och har egentligen fortfarande en dålig känsla av det.

Tjejen skrev en kommentar att veterinären sagt att det såg dåligt ut också och beskrivningen av hunden var rätt så tydlig, att hunden mådde riktigt dåligt. Feber, ljust tandkött, vägrar dricka osv.

Men det var så ovanligt och tydligt, den känsla jag fick helt plötsligt, att detta var riktigt allvarligt för hunden.

Har haft känslor förut men då har det gällt mig själv och varit mer otydligt. Jag litar iofs på min intuition men har aldrig känt det så starkt förut. Känns hemskt också, om hunden inte överlever. Ledsen

Så jag ska be för hunden ikväll…