Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1259 ggr
81an
0

tidigare liv??

skulle så gärna vilja veta om jag levt minst ett tidigare liv? jag har en sån stark känsla att jag har det nämligen. vore oerhört tacksam om nån sierska elr dyl. kunde svara på det:)

<3 kärlek <3

Vintersnö
1

Inte för att jag är en sierska, men jag tror att det är i princip säkert att du har levt minst ett liv innan eftersom du har en känsla av det, men förmodligen flera, kanske väldigt många. Besök en regressionsterapeut om du vill få reda på mer, det kan säkert vara väldigt givande. Vissa kan också nå minnena genom djup Meditation eller i drömmar, men det är nog lättare om man kan få hjälp av en annan person. Men gör vad som känns bäst för dig. :)

tarotlasse
0

Jag tror ju inte på att vi lever flera liv längre.

Jag har varit en troende på regresion och tidigare liv innan.

Men ju mer jag arbetat o utvecklat min medialitet ju mer övertygad har jag blivit om att vi inte reinkarnerar.

Jag har själv besökt regresions terapuefter och upplevt tidigare liv.

Men ju mer jag lärt känna mina guide och dom andra i mitt ande team så vet jag i dag att det är deras liv jag upplevt under regresionerna inte mina egna liv.

Jag utvecklar ju även trance mediumskapet och under trancen så när guiden och dom ur mitt ande team kommer igenom och presenterar sig och berättar om sina liv så är det dom liven jag upplevt under regresionerna.

Min Guide har under trancen berättat ytterligare saker en vad jag upplevde under regresionen och gett oss så konkreta uppgifter så att jag har kunnat forska vidare i detta och fått fram att han verkligen existerat och att det han säger faktiskt stämmer.

Så idag är ytterst tveksam till att det är våra egna tidigare liv vi upplever under en regresion utan att det är våra guider o dom i vårt andliga teams liv vi upplever.

Min Guide och har även hört ett flertal andra guider som kommit genom andra medium i trance berätta om att detta med tidigare liv inte är som vi tror att vi inte går tillbaks i utvecklingen utan vi går framåt i utvecklingen det finns ingen mening  med att gå tillbaka i utvecklingen o uppleva livet i den fysiska kroppen en gång till.

Det är en del i vår utveckling men det finns så mycket mer och fler stadier vi ska utvecklas i en denna fas vi befinner oss i nu.

Lasse

MarieJern
0

enligt ett medium jag gick till så hade mitt tidigare liv varit en man som jobba på bank,med udda humor hahahaha så jag tror att alla har nåt liv innan detta men jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

[Cleopatra]
0

Om du upplever att du har oförklarliga minnen eller att du reagerar oförklarligt på vissa stimuli i ditt nuvarande liv kan det handla om rester från tidigare liv.

Till skillnad från Lasse så tror jag att det inte bara finns ett sätt som vår andra tillvaro är på, jag tror att det finns en mängd olika tillstånd som vi kan vara i när vi inte är i den här världen.

Sen tror jag också att vissa minnen från tidigare liv är rent genetiskt präglade i oss.

[Cleopatra]
0

Tydliggörande om det med genetiska präglingar, att det alltså är genetiska minnen från dina förfäder.