Min tejp
I veckan bad jag om ett Tecken från min älskade bortgångna pappa.
Har inte märkt av honom på ett tag nu och bad om ordentliga Tecken på när han är här.
Senare samma kväll när jag hade lagt mej och allt var tyst och stilla.
Då smäller det till på fönsterbläcket utanför fönstret två gånger.
Jag kikade ut men såg inget som kunde orsakat dessa smällar,
Idag på morgonen så skulle jag slå in en julklapp till jobbet.
Hade tejpen i handen och skulle flytta på julpappret.
Helt plötsligt är tejpen borta!! 
Jag letade och letade men hittade det inte.
Ikväll när jag kom hem så låg det där jag hade tittat flera gånger..
Mysko…
Men är det min pappa som vart på besök?
Din pappa besökte o ville hälsa på dig. Var tacksam för det o fortsätt be så får du se….
grinda…..eller två…..
Hm skumt endå att du hade tejpen i ena handen, kände du att den fanns i din hand ?
Mossis…
Jag hade lagt den åt sidan….men VET att jag lade den på just det stället…När jag skulle ha den igen så var den borta.
#3 Eller två, ska det va
Nämen mia snodde din pappa din tejp! Haha ja de har märkliga sätt att säga " hej" på. Hör jag lite fniss från en mörk gråhårig äldre man?
#7 Heheheh….kan nog vara så….*L*
Sorry mia jag fick för mig att du hade den i handen hela tiden " hjärnsläpp"
Klart du hade besök av din far och att teijpen försvann från den plats du senast såg den och sen dök upp igen på samma plats kallas för "dematrialisering" där andevvärlden tillfälligt plockar undan ett föremål för att sen lägga det på sin plats.
Bättre uppmärlsamhet finns inte än när vi vet vart vi lagt saker och sen dyker dom upp på exakt samma plats.Härligt Mia 
Vilken bra förklaring, då är tom jag med :)) så gulligt mia.. Ska åxå be min lilla pappa om ett Tecken, även fast vi möts i mina drömmar :)