Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1287 ggr
Soffe
0

Medial Utveckling

Jag vänder mig till dem som jobbar som medium här.

Jag ska börja gå en mediumutbildning i sommar och då undrar jag hur jobbigt det kan vara känslomässigt, förstår att det är olika från person till person, men hur kan man uppleva det när man börjar öppna upp sina mediala förmågor? Vad är det som händer med kroppen o så?

Elisabeth-J
0

Det är väldigt individuellt och det kan bero på hur mycket du har i "ryggsäcken" bl.a. Det kan bli en del känslostormar men det är ingenting att vara rädd för. De flesta som håller i kurser har kunskaper att hjälpa dig att hantera det som sker med dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Okej. Men då är det väl viktigt att man känner sig trygg med det mediumet som man går för när det kommer upp känslor o så? Jag är ju initierad i reiki 1 o 2 så jag har ju visserligen blivit av med en hel del skräp + all healing jag både får och ger till mig själv, men det betyder ju inte att allt är borta. Jag tror och hoppas att healingen kan hjälpa till lite också i min utveckling.

Ankie
0

Soffe, vem ska du gå hos?

Soffe
0

Jag ska gå hos Pehr Trollsveden. Det är inte så lätt o veta vilket medium man känner att man vill gå hos, det finns ju så många som har mediumkurser. Det är olika priser o dagar, vad som ingår o inte osv. Jag går lite på det också..

Elisabeth-J
0