Seans
Igår hade vi en liten seans, jag och några släktingar samt vänner.
Denna gången kom mormor, och eftersom vi är många som kände henne så ville hon prata med flera stycken. Till mig sa hon bara att jag har problem med magen som jag borde kolla upp. (Min mens är 2½ månad försenad)
Och att hon såg mig i en jättefin klänning i framtiden.. Hm.. Alla tolkade det som bröllop, så tack vare mormor kommer alla tjata på mig.
Sen kom mormors mamma & mormor till min mamma, och när dom hade pratat klart med henne vände dom sig tydligen mot mig, fnittrade och sa att dom hade en hemlighet som dom inte säger.
Seansen var hemma hos oss, och det var ganska läskigt. Eller ah, när det var slut typ så blev det ISKALLT på golvet. Verkligen hur kallt som helst. Och ljusen vi hade tänd var aldrig stilla utan fladdrade hela tiden, det gör dom jämt i vardagsrummet och även mitt sovrum. I köket är dom stilla. Hon mediumet sa att det är som en väg genom vårt hus, det passerar andar hela tiden och att vi ofta känner en kall vind som drar förbi, vilket vi gör. Då är det andar.. Sen försvinner grejer hela tiden och det ska tydligen också vara andar som busar med oss.
Sen efteråt så fikade vi och när jag stod i köket kände jag hur nån la sin hand på min rygg och smekte den. Mediumet sa att mormor, gammelmormor, mormors mormor och en annan tant skulle vara med oss och fika. Iallafall, tillslut stannade "handen" (värmen) på en punkt på ryggen, och just där var jag jättevarm under resten av dagen/kvällen. Var ganska kall annars förutom just där..
Spännande sånt här iallafall. Ska ha en privat sittning med henne någon gång.
Låter som en givande seans! Härligt