Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 544 ggr
Elisabeth-J
0

James Dean

Vad tyckte ni om kvällens nya program? Själv har jag blandade känslor. Det var intressant att höra dem efterlevande berätta om det som hände, det som han hade sagt innan han dog och det som hände efter hans död. Men jag förstår inte varför mediumet får all information innan? då är det ju inte heller lätt att arbeta med det. Själv vill jag inte ha någon som helst information innan för det stör ju mitt arbete, då mina egna tankar och tvivel kan ställa till det. Jag tycker att dem borde ha med ett medium men inte berätta något alls, inte ens vem dem vill ha kontakt med. Ska bli intressant att titta på resterande avsnitt =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

ja du kvällen pogram var väl inte så där bra..men nu är det första pogramet så jag ger det fler chanser…tyckte oxå att mediumet fick inf om james innan…men men som sakt ni medium arbetar olika…men håller på att ni inte ska veta något om saker o ting..det är därför jag ger dig elisabeth o bounty o carina landin ett JÄTTE PLUS…för att ni frågar aldrig…ni bara säger vad ni hör o ser…kram

galdra
0

Njaa så där-satt och halvsov-det brukar jag inte göra.Men ge dom fler chanser måste man nog…Oskyldig

kath
0

Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det, får väl se några program till.. Men första känslan var så där..  Fundersam

lotta-p
0

Kommer nog inte att se fler av de här programmen. Tycker nog att det känns mer meningsfullt när medier tar kontakt och hjälper "vanliga" människor än att söka kontakt med döda legender. Alldeles för mycket förhandsinfo och vad är syftet egentligen???? Bra ändå att det finns variation av program så det passar alla.

Tita
0

Gillade inte att han fick information i förväg annars var det intressant.

Men det som kom efter med David Acora och dom det var ju en repris …….skulle det inte vara nya avsnitt av den serien ???

Elisabeth-J
0

#5 Jag blev också förvånad av att det var ett avsnitt som tidigare har visats. Måste kolla om det är repriser nu.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

River-Lord
0

Tycker programet i sig. va intressant med historiska tillbaka blickar runt kändisen och besökta platserna, den mediala delen hade kunnat varigt upplagt på ett annat sätt.. så som skrivs här ovan.. Men Men kommer ju flera avsnitt.., väntar med spänning..Skrattande

/RL