bäbislängtan
Jag har gått igenom många svåra saker, men nu har livet börjat ljusna igen. Jag önskar så innerligt att bli gravid igen, ett litet nytt liv skulle vara så välkommet. Kan någon se om det finns ett till barn i min framtid eller hur jag med egna tankar kan hjälpa till. Vet redan allt om hur man räknar ut dagar osv, men vill göra mer för att öka chanserna. Något övernaturligt kanske…
Du kommer att få fler barn det kan jag nästan lova. Svårt att säga när, kanske till sommaren? Hoppas någon annan kan svara mera exakt. Du är en jätte stark tjej & enligt mina kort, ja , så har du gått igenom jätte mycket tufft, ser inte direkt vad men jag ser att du börjat om på nytt. Får känslan att du förlorat någon efter en tids sjukdom?? vet inte om detta stämmer..kanske är helt fel? Ibland går det inte att tyda korten riktigt;)
*Kärlek & lycka*
jag menar att du kanske blir gravid till sommaren..=) Hoppas någon mer kan svara
*Kärlek & lycka*
Gick igenom en otroligt tuff skilsmässa för ca ett år sen, blev sviken på det värsta sättet och ville dö. Träffade en ny man men blev svårt sjuk, låg på sjukhus. Håller nu på att tillfriskna och vill i och med det starta upp på nytt med ett till barn med min underbara man. Önskar bli gravid så fort som möjligt. Berätta gärna om du eller nån annan ser nåt mer. Tack