Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1348 ggr
[skymningsaga]
0

tankeövning

Jag lägger upp en tankeövning här för er som vill testa. Vad ska jag och en vän göra den 12e december? Vad känner ni när jag säger lund?

Madameh
0

Jag tror ni ska lussa. kanske på lasarett eller större ställe. men jag gissarbara nu har inte alls mediterat före.

vargman
0

Träffa en annan vän och umgås som ni gjorde förr. Kanske äta gott hemma hos denne och sedan gå ut och dansa på någon klubb e.d. Tycker mig höra julmusik också. Kanske skall ni lyssna på något framträdande? //Mvh

[skymningsaga]
0

Nepp

liawilson
0

Du ska på någon form av föreläsning tillsammans med en person som du tycker mycket om..

*Kärlek & lycka*

[MissGina]
0

Jag valde att skicka dig ett pm om det som direkt kom till mig.

Smålänning
0

En dejt? :)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

[skymningsaga]
0

Smålänning jag måste fråga . Hur låter "jag och en vän ska på dejt? Haha gulle du

Smålänning
0

Hehe…som vanligt..läste jag snurrigt:( Måste varit för mkt zoegaskaffe…jag tar en kopp till:) Får väl känna in ordentligt..så jag inte bara gissar:S

"Allt har sin tid"

www.trotthet.ifokus.se

[skymningsaga]
0

Haha ja det e ju så gott med kaffe så ibland blire för mycket. Känn på vad jag menar när jag ska vara i lund den 12e med en vän. Skriv ner ord färger föremål. Ta ett djupt andetag och slappna av och känn.

Smålänning
1

Måste öva mer på sånt här, svårt att koncentrera mig med en pratande 1åring hehe… Blundade och fick ordet: Saffran

Men kanske bara för jag åt saffraansbulle till kaffet:( suck…..

Bättre lycka till er andra!

"Allt har sin tid"

www.trotthet.ifokus.se

[skymningsaga]
0

Tihi du är go

[skymningsaga]
0

Oki avslöjar nu. Jag och vännen ska på lucia movie night. Sen kanske han och jag går och käkar nått innan.

vargman
0

Då hade jag lite rätt…Att ni kanske skulle äta gott;)

//Cool

[skymningsaga]
0

Ja det är alltid något vargman . ^^

Madameh
0

Jag sa ju att ni skulle på nåt med Lucia att göra. men menade inte lussa utan på Lucia. men vet inte ens vad Lucia movie är….är det en bio alltså? Hoppas ni får kul!