Sanning o konsekvens!!
Var det någon som såg det??
Jag för min del har svårt för o ta till mig hur man kan tro på detta..Prata med djuren..
Där i mot tror jag att man kan se på kroppsspråket på djuret lite, hur det mår..
Ja vad tycker ni här inne..Om detta sätt mot människor..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hmmm ja om vi kan diskutera med andra sidan så är det nog troligt att vi skulle kunna ha en dialog med våra djur.Men det är nog mer en bildlig dialog eller vad tror du?Några säger att dom kan prata med träd så varför frågasäta dom om dom nu kan det.
Sökaren.
Diskutera med andra sidan
Med Människor så har vi språket…
Tror inte på någon Dialog…
Om det nu skulle vara så att man kan prata med Djur..
så skulle man ju kunna jobba o tjäna stora pengar på o säga till skade- djur o flytta ut i naturen.
o Mygg o flyg fä att hålla sig undan..
Eller tänker jag fel??
Såg ingen på Programmet???
Djuren skickar mest bilder till mediet. Min syrra har fått mycket hjälp med sina katter när dom har varit sjuka genom att ett medium har kommunicerat med dom, så visst går det att kommunicera med djur!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag har en vän som kan det där, en naturbegåvning. Hon jobbar dock inte med det.

Om man kan tjäna pengar som medium så kan man nog tjäna på att vara djur pratare eller träd eller växt pratare.Vad är skillnaden ? Jag kanske skrev lite konstigt att diskutera med andra sidan,men jag tror du förstår vad jag menar.
Sökaren.

Skade djur vad är det? Det enda djur som skadar moder jord är nog du och jag.
Sökaren.
Det medium som hjälpte min syrra tog inte betalt alls…..vilket styrker att det finns en ärlighet bakom det hela
Värmland"

Det är kärlek när man kan hjälpa utan att vinna något skälv på det.
Sökaren.
Ja så kan man ju också se på det!!
Värmland"
Den person som det skrivs om i artikeln verkar inte ha rent mjöl i påsen, men däremot tror jag absolut att man kan kommunicera med djur och ha en dialog via telepati. De svarar nog inte med ord, men jag kan tänka mig att djuren talar till en genom bilder som Ghosthunter skriver, och säkert även genom känslor och ljud och andra sinnesintryck. När det gäller fysisk kommunikation mellan djur och människor så är det ju inte alltid helt lätt, men när kommunikationen går direkt mellan två själar så tror jag inte att den begränsas så att den måste föras med våra jordiska språk. På samma sätt kan säkert en kines kommunicera telepatiskt med en svensk lika lätt som med en annan kines. Inte för att jag har provat själv, men det är vad jag tror. :)
spigggen#6. Är det mig du menar? så är det typ Gnagare råttor jag menar…
Ghos. Ja bara inte djuren blir lidande..
Har haft två här hos mig, som höll på o utbilda sig.De var här två gånger för o prata med mina djur..O det gick inget vidare….
Men det som jag undrade var om Någon såg Tv programmet…Damen som det handlar om????
För jag skäms..Över att det lullar runt folk som skor sig o förstör..Bara för att dom har munläder…
Var o en tror på vad dom vill..Bara man inte Skadar någon..Inklusive sig själv..
Nej jag såg inte programmet
Djuren blir inte lidande…..syrrans katter fick ju hjälp!!
Värmland"
Jag såg inte heller programmet. Men jag håller med om att det är väldigt tråkigt med människor som säger sig ha kunskap att hjälpa människor och djur medan de egentligen bara luras. Det förstör ju också för de som faktiskt har sådan kunskap, nedsvärtar yrkets rykte med sina bedrägerier.
Vintersnö…Precis…
Jo, jag håller också med….det i programmet är ju för j…ligt. Men jag menade seriösa medium…som t.ex den som hjälpte min syrra!!
Värmland"
Jag kan få till mig bilder och känslor från djur. Men det som var hemskt med sanning o konsekvens i den där dokumentären är att hon hade barnhemsbarn och sektliknande. Jag vet inte vad jag ska säga om det.
Det finns fruktansvärt mycket elände i världen..hemska barnhem, sekter…ja listan kan göras lång..
sektledare kommer i alla former, en tror sig vara messias, en annan en uppstigen Avatar, en psykolog med frälsarkomplex och här en som talar med djur.
Det betyder inte att det är fel på alla som tror på Jesus, gillar att meditera, eller är psykolog eller pratar med djur. Det som är felet är sekter och övergrepp .
marion.. Fint med din djurkänsla. Bra att du såg programmet. Det är ju sådana människor som för stör…Nu ville ju inte Gabriella kommentera o det var ju synd,Men hon sände ju ut sin Man o son o Manen var ju inte så sympatisk.Lite ljus o kärlek till han.
Men den Människosynen man fick höra av en s.k. kollega som utgav sig o vara psykolog o inte var det…Fy.
Eller när de gjorde andnings övningarna o primärskriken o hostade upp sperma enligt Gabriella..
O dyra var kurserna med..
Ja inget bra för de som försöker o vara behjälpliga för människorna..
grinda. Har du sett programmet???
Nej. Men jag är helt övertygad om att hon var en hemsk sektledare som gått över styr. Jag avskyr övergreppp och maktmissbruk i synnerhet mot barn. Jag har intervjuat avhoppare från sekter och vet hur vidrigt det kan vara.
Däremot tror jag man kan kommunicera med djur…och jag vet folk som fått hjälp. Vet några som hade en häst som fick fantastisk hjälp…och allt visade sig stämma, och hästen fick hjälp…
Denna Gabriella är en synnerligen skum figur.
Hon har uppenbarligen valt en mörk/negativ aspekt av tillvaron.
Hon hjärntvättar folk och splittrar familjer.
Hur kan hon få fortsätta ?
jag ska inte uttala mig för jag vet ju inte allt, men jag kan hålla med om att hon är skum. Om nu hennes pappa hade förgripit sig på henne, hur skulle han då våga kämpa för att få sin dotter tillbaka och gråta.
Även om det skulle vara så, så ska ju inte Gabriella vara hennes språkrör, utan hon själv. Att dom drar sig undan alla medier, tyder ju bara på att dom inte vet hur dom ska tackla sanningen.
Jag hoppas iallafall att hon dottern och föräldrarna hittar varandra igen och kan sitta ner och prata om allt. Mamman speciellt, ville ju inget hellre än att krama om sin dotter… Det var sorgligt.
Nej säger jag.. barnhem ska kunna kontrolleras om man misstänker nåt skumt.. inte att man blir avfärdade på gården såsom reportern blev. Då är det nåt skumt.