Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 934 ggr
[mia-38]
1

Skeptiska andar

En sak som jag funderat över.

Om en människa är skeptisk till detta med andra sidan och absolut inte tror på andar och sånt. När denne sedan dör och går över, kommer denne inte att komma till oss som en ande eller energi, för att de inte trodde på sånt?
Eller gör de det oavsett?

Ghosthunter
2

Jag tror att dom blir "omvandlade" direkt när dom kommer över till andra sidan och möter dem som finns där…det dröjer nog inte länge iafGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2

Eller "tror" var nog fel, jag är övertygad!!!!Glad

Värmland"

tarotlasse
2

Jodå dom kommer igenom i alla fall har haft några sådana fall där anden varit väldigt skeptisk till detta med Medialitet och ett liv efter döden.

Vid en storseans fick jag igenom en persons pappa där personen och pappan haft häftiga diskusioner om detta om andevärlden och pappan trodde på att efter döden ja då finns det inget ting utan det var bara ett svart hål.

Men han kom i genom efter han avlidit  under en stor seans och det första han sa var det här hade jag alldrig kunnat tro du hade rätt så bara med  dessa ord fattade ju personen att det var pappan som kom igenom. Sedan fortsatte beskrivningen på pappan och i budsakpet kom även där upp att även om han inte tott på detta så existerade det en andra sida och att han hade det bra där o hans fysiska smärtor var borta nu.

Så visst kan skeptikerkomma igenom från ande världen.

Lasse

chik
2

Klart. i döden är vi alla lika..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Lena -65
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskade syster ! Pappa var väl ganska skeptisk till andra sidan men när jag fick mitt hallonhjärta av honom där i skogen efter det att han gått bort så blev jag fullt övertygad om att han hade fått en annan bild av det hela.

[mia-38]
1

Tack alla för era svar.

Ghost: Det är nog så att de blir övertygade när de gått över om att det finns en annan värld på andra sidan.

tarotlasse: Vad häftigt att pappan fick se att det fanns en annan sida..*L*

chik: Så sant så…

Lena: Jag visst syrran….du fick ett verkligt bevis.
Och som jag sa till pappa en gång när han var nära att gå över att han kommer att få se…och jag såg att han såg saker.

helenahi
1

jodå alla kommer över dit dom ska, det är bara en del religösa sekter som skrämmer folk med att tror du inte så kommer du inte till "paradiset"Rynkar på näsan

tro hopp och kärlek...

Ghosthunter
1

Det är dom som inte vet att dom har dött som är skeptiker isåfall, annars tror jag inte på det!!

Värmland"

[MissGina]
1

Jag tror dem kommer till oss som andar och energier oavsett. Den upptäckten att det faktiskt var så som de inte kunde tro får de när de gått över.

chik
1

Lena#5 vilket fint bevis..Det är så det skall vara..

Lena.P är jag i verkliga livet.