Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 947 ggr
Annisangel
2

Tankens makt!

Det här är väl inget övernaturligt direkt utan bara lite ranting om något som jag just upplevde…

Jag vaknade med hård käkkramp som jag brukar få när jag har det tufft i livet av någon anledning, men aldrig har jag provat mental terapi förut som jag gjorde nu och det var så EFFEKTIVT!!

Jag grodde en tanke i min hjärna varför jag hade kramp och genast blev det bara hårdare och hårdare… Då tog jag mobilen och skrev ner dom värsta känslorna och utan att jag var medveten om att i samma stund jag tog mobilen släppte krampen! Helt borta var den!

Alltså tänk vad mycket man vinner om man vågar möta sina rädslor och tankar på ett konstruktivt sätt!

Var bara tvungen att dela med mig och säga det att det kanske känns väldigt jobbigt för stunden när man tar tag i det, men GUD VAD SKÖNT det känns efteråt!!!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

[mia-38]
0

Vad härligt…! Skrattande

Måste vara jobbigt attt vakna med kramp i käken. Jag brukar vakna med kramp i benen och det räcker nog…

Ska testa det där med att skriva ner allt jobbigt.
Man kanske kan göra det innan man lägger sej….eller?

Kram

Annisangel
0

Det kanske man kan mia-38!

Kanske är det så om du har kramp i benen, något som du har svårt att komma framåt med… Vet inte alls nu utan jag bara spånar lite… Men om du har svårt att komma framåt med något så kanske det kan vara en god idé att skriva ner för/nackdelar etc… Kanske perfekt innan läggdags för att du ska få en skön sömn också!!

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

[marion69]
1

Jag hade tidigare problem med att jag pressade och gnisslade tänder. Men sen fick jag bettskena (dyrt) och det hjälpte faktiskt.

Jag har sett nu att dom säljer bettskenor ute i affärerna (minns inte vilken affär) en typ.. ONEsize bettskena.

Men det låter jobbigt med käk-kramp, Skönt att du kunnat avhjälpa det nu :)

kram