Seans i morgon
Åh vad spännande det låter.
Vem är det som håller i seansen?
Berätta gärna sen i hur det var.
Kram

Det var Marie Johansson som hade en storseans. Jag blev tyvärr inte så där jätteimponerad för det var väldigt generella grejer som blev sagda. De två första beskrivningarna av andar som ville ha kontakt tyckte jag stämde väldigt bra på väldigt många gamla tanter och farbröder.
Det var en lite rörig seans och hon råkade vända sig till fel person några gånger som inte hade en aning om vad hon pratade om.
Det jag tyckte var lite konstigt var att andarna kan förmedla sitt eget namn, men inte namnet på mottagaren. Det hade ju varit mycket enklare om dom hade kunna säga Rut till Lotta, Rut till Lotta. Kom.
Nu var det mer -Är det någon som känner en Rut?
Det var ingen ande som tog kontakt med mej eller min kompis så vi fick nöja oss med att lyssna på andra. Vissa andra verkade i alla fall tycka att beskrivningarna stämde ganska bra.
Min kompis gav denna omgång en 5a av 10. Den förra gången hon var iväg på samma ställe med samma medium rankade hon seansen som 10 av 10.
Min kompis, kompis hade varit på en privat sittning och då hade Marie berättat saker som man inte kan gissa sig till och som var väldigt specifikt.
Jag kommer säkert att gå någon fler gång bara för att

Ja du det är mycket som är konstigt med ande världen detta med namn så är det väldigt blandat i bland får mediumet väldigt mycket namn och inte alltid det är andens namn utan i stället ngt namn som finns bland dom absolut närnaste runt anden.
Vilket nog är vanligast när det gäller namn.
Jag har själv haft seanser där jag fått namn på samtliga kontakter igen kända och andra seanser då jag inte fått ett enda namn så inte mediumet som styr detta.
För hade det blivit som vi ville så skulle vi kunna direkt säga att jag har dina mamma här och hon heter det och det då hade det ju alldrig varit några problem att få anden igenkänd.
Men ande världen komunicerar inte så nu är det väldigt individuellt från medium till medium hur dom komunicerar med ande världen.
Men finns inte ngn ande som talar i klartext.
Anden kan visa en bild av ngt tex en cyckel så får du beskriva anden som du upplever en cykel och lägga om det som en personbeskrivning.
Anden kan först visa en bild som du får tolka för sedan ge dig en känsla för att sedan ge dig några lösa ord.
Sedan får du som medium lägga i hop det som en rebus och tolka detta.
Så inte så lätt alla gånger att tolka allt rätt och har alldrig sett ett medium som är 100% rätt i sina beskrivningar.
Vissa gånger går det lättare och andra gånger svårare så bedöm alldrig ett medium efter bara en seans.
Sedan så finns det många andra faktorer som spelar in har du en publik som är väldigt lättsam glada o uppåt så blir det oftast en mycket bra seans.
Har du en publik där kanske många nya personer som inte vet vad det handlar om som kan vara lite spända både av förväntan och av lite rädsla så är det betydligt svårare att jobba och kanske inte blir lika bra.
Liksom alla personer så kan även mediumet inte vara i toppform alla dagar.
Så jätte många faktorer som spelar roll under en seans o ingen seans är den andra lik så även väldigt varierande resultat från gång till gång o inte alltid mediumet kan påverka det heller.
Lasse