Några duktiga?
eller några som vill testa sin förmåga.
Jag har just skickat en påse till en god vän (en kille) Vad var det i påsen?
Känns som det innehöll kläder. Byxor och en tröja. // Mvh
Skumtomtar!
En bok
Stenar? Lösa delar, kan vara stenar eller kulor av nåt slag.
Chokladnallar?!? Eller är det bara vad jag är sugen på nu…
Jag ser rosenkvartsstenar.
//Danda
vet inte vad men ser en grön färg
såg ett ljus
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
ALLT fel! Det är två saker kan jag säga. (Färger svart/vitt…inga kulörer. Någon mer som vill prova innan jag skriver svaret? 
Nä nu är nog allt svart å vitt
Tärningar…
Du också vaken dammen.. joj det är ju svart å vitt
Nä ibland funkar det inte
Det beror helt på vem som sänder för mig. Vissa människor läser jag alltid och andra är helt omöjliga. Får se vad det var sen då.
Kram Danda
Ja jag håller med. vissa ser jag direkt både bakåt och framåt, men andra inte. Undrar vad det kan bero på?
Jag har bestämt att jag inte ska läsa av någon, såvida jag inte själv får till mig något först
Så brukar jag också göra, tex på healing, där finns ju en övning varje dag och ibland är det helt svart för mig. Vill inte bara gissa… Men det blir ändå inte alltid rätt.
Ja det finns personer som frågat mig om råd och vägledning, när jag inte har känt "något" men så försöker jag ändå att hjälpa dom , men det blir bara fel.
Och sen kanske med en människa jag ser på bild som jag inte ens pratat med, så bara bubblar det upp massor med information och det är rätt.
Knasigt.
Jag tror kanske på det som står i biblen, att man ska bara göra det man har "tro" för att göra. Kanske kan det vara så att Gud där uppe håller i trådarna även för vem jag ska hjälpa.
Ja, jag tror iaf att vi inte råder över allt, nåt större som är med och styr finns absolut. Men bibelns gud har jag inte så mycket till övers för men det beror mest på att jag har mina egna "demoner" kopplat till bibeln och att min religion om man ska kalla det så inte är monoteistisk.
Inte en sådandär flaska med black and white man kan dricka??
Allt var fel hihi Nu ska jag tala om vad som fanns i påsen:
En dosa Skruf snus (dosan vit med svarta bokstäver) och ett läderarmband svart… hihi men bättre Lycka näst gång!!
Fast black white är ju alkohol och en "drog" snus är oxå en "drog". Nä jag skojar, men skruf snus är gott;) särskilt den extra starka, men för dyrt…