Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 681 ggr
lisaminelli
0

operation

Är det någon som får en känsla för operationen jag bestämt mig för att göra, så jag slipper smärtorna. Bör jag avstå pga komplikationer och det men jag sen får resten av livet? Finns det nån annan lösning som jag inte provat?

vargman
0

Hej, lisaminelli!

Får jag fråga vade det är för operation du skall göra?

//Cool

lisaminelli
0

Har ulcerös kolit, så det blir tjocktarmen som ryker.

vargman
0

lisaminelli. Är det så att smärtan kommer lite då och då i skov? Eller har du ont hela tiden? Jag får känslan av att ingefära kanske kan hjälpa dig. Du kanske redan har testat detta? Det skall vara bra för magproblem och inflammations dämpande. Vet inte om det kan hjälpa dig men det är ju kanske värt ett försök? Testa att göra the på färsk ingefära eller något liknande för att se hur effekten blir. Jag kanske är ute och cyklar men det var vad jag fick upp när jag läste ditt inlägg. // Mvh

lisaminelli
0

Har ont hela tiden, mer eller mindre. Slutade äta för tre dagar sen och då gick det onda över. Får nu näringsdropp istället, men så kan man ju inte leva resten av livet.

powerofthebass
0

testa äta bra grönsaker   komm upp i skallen

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

vargman
0

Testa ingefära/ the som du gör själv? Googla det. Det är lätt att göra och värt ett försök. Kanske inte det godaste som finns men vad gör det om det lindrar smärtan? // Mvh