Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: böckerfilmtips
Läst 2021 ggr
Madameh
0

Någon som läser Sylvia Browne

Vore kul att få veta vad andra tycker om henne och hennes böcker. Ja det var allt just nu!

Lamina
0

Känner igen namnet… Är det hon som skrivit mellan 2 världar? (eller vad den nu hette…)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

powerofthebass
0

vilken av böckerna tänker du på då, funderar på att läsa Lär dig av tidigare liv    nu när jag kände igen namnet  tack

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[mia-38]
0

Jag läser just nu "Livet på andra sidan" av Sylvia.

Den är kanonbra. Skrattande

TantAlma
2

Jag har läst Livsredskap -Visdom från andra sidan, Mellan två världar, insikt, lär dig av dina tidiagre liv.

Jag gillar böckerna, även om jag inte svalde allt med hull och hår drogs jag med i böckerna och ville läsa mer. Jag fick svar på en hel del frågor själv men inte vågat fråga och fick se saker från andra andra ögon som gjorde att jag öppnade mig och mitt sätt att se saker.

Jag kan rekomendera dem. Skrattande

Silent_Hill
0

Jag har läst;

* Livet på Andra sidan

* Mellan 2 världar

* Lär dig av dina tidigare liv

Ska snart påbörja Besök från andra sidan. Jag tycker böckerna är väldigt intressanta och kan ge en del insikter om hur det kan vara. Tycker böckerna är bra formulerade och bra skrivna.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

findusfelix
0

Hon är bra! Visst allt kan man inte "köpa". Jag har alla hennes böcker och det är ofta som jag läser om dem med ett par års mellanrum så de är ganska slitna mina Browne böcker:-))

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Snakebiite
0

Jag har läst en av hennes böcker som jag tycker är jätte bra=)