Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 624 ggr
River-Lord
0

Hemsökta hus "Most Haunted"

Vad ska man tycka om denna "doku" TV serie…?? Min personliga
tycke om denna "Spök jägare" serien känns mestadels som 
en TV-show med mycket hysterisk skrik & spring.. heheCool för att skapa tittarsiffror.. kanske..?? kryddat med lite "The Blair Witch Project" effekter in det hela… Cool … Men dè Besökta historiska Miljöer är dock intressanta…

/RL

Prizma_o_Kristall
0

Jag tycker det är en bra serie… :)

zeretki
0

Är det den brittiska serien? Isåfall gillar jag den, allt utom mediet. Honom får jag kalla kårar av och jag tycker han är totalt överdramatisk. Tror inte ett dugg på honom…

Tita
0

Håller med ,dom två överhispiga fruntimmren får allt att verka oseriöst.

Tita
0

Tycker bättre om det där David Acora eller vad han heter är med .

River-Lord
0

Stämmer.., det är… den Brittiska serien..med Derek Acorah och Yvette Fielding… Vad jag förstår ska han vara en väl känd medium i England, Hörde någonstans att dom skulle byta ut..
Derek Acorah… vet in om det stämmer..vi få väl seSkrattande  
Brukar gå på TV4+ efter.. "det okända"

/RL

MissQuinn
0

Personligen tycker jag att det är väldigt störande när programledaren skriker och har sig,det förstör hela programmet.Räcka ut tungan

Om hon nu är så rädd på riktigt,varför vill hon då medverka i en sån serie?FörvånadTycker istället hon skulle bli positivt inställd och välkomna andliga fenomen när och OM dom dyker uppGlad

Håller med om att Derek A som medium bete´r sig lite dramatiskt och överdrivet och eftersom han är engelsman så känner han nog till redan i förväg, alla spökhus i hela england och deras historier.Nej,jag gillar inte den serien alls. Miss Q

Fdtr
0

Jag gillar den :)

Tycker det är underbar svart humor och ironi att programledaren i ett spökprogram är så spökrädd.

Derek Acorah är ju för det mesta träffsäker verkar det som, att han ibland arbetar i trance och inte kan styra sina uttryck är en annan femma.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

[Driva]
0

Jag gillar själva serien även om jag inte tror på mediumet..

Vartenda av deras "bevis" har de lyckats filma så att de inte räcker som bevis. Ett papper som rörde sig under et kros, bara det att man inte såg hela pappret så de kunde lika gärna vara en människa, och sånt borde man tänka om man ska lägga fram sk bevis.