Något ont!
Det är någon / något som inte stämmer i mitt rum, ingenting går som det ska iheller, saker börjar brinna, lampor släcks av sig själv, jag känner ett obehag.
Min pojkvän och jag kan inte ha sex här inne, (kanske lite privat) , det funkar bara inte för honom, och det är bara här hos mig.
Jag vill att detta försvinner, helt.
hur ska jag göra för att få bort en dålig energi? ringa ett medium?

Bättre nu?
Alis volat propriis 
hur menar du?
Be i Jesu namn att det ska försvinna. Bind andarna och skicka dem tillbaks där de kom ifrån.

Har det blivit bättre?
Alis volat propriis 
Börjar saker till och med att brinna?
Ja, ljus ramlar ner, och precis dem ljusen där brännbart ligger under.. flera ggr.. så det börjar bli lite läskigt.
Jag gjorde som ni sa och bad i jesu namn att det skulle försvinna, och har märkt att min sömn är bättre, känner mig inte lika iaktagen…
de är oftast en Poltergeist flyttar saker eller gör knackliknande ljud. En Poltergeist är dock ingen ande eller själ, dom är kaotiska energier som tagit fysiskform. Vet inte riktigt hur man får dom att försvinna, dom "hemsöker" oftast för dom har något otalt eller ogjort.
Lycka till och hoppas min info hjälper
ett tips ja har fått är att man ska ställa värmeljus mitt emot där det e som värst så säg tex att det e ngt på vänstersida då ska du ställa ljusen på höger och låt dom brinna ett tag. men ha uppsikt såklart. ja gjorde det hemma hos mig när det höll på och det försvann..
good luck