Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 773 ggr
Thinka
0

obehag

Ibland undrar jag varför jag känner en obehags kännsla på övervåningen, inte rädd men det känns obekvämt om ni förstår vad jag menar. Sonen vill inte gärna heller vara uppepå själv. jag har sett en skuggfigur vid fönstret och vid sonens loftsäng. Ikväll när jag var upp till linneskåpet och hämtade en ren handduk, så kändes det så där obehagligt igen, jag gick ganska fort ner.

Nemii
0

Vet precis vad du menar. Kan känna samma sak! Fast det känns lite tryggare när jag inte är ensam hemma :)
Du har antagligen någon hemma hos dig som inte verkar vilja dig något, utan bara få bo där..
Föreslår att du uppsöker ett medium om du vill veta lite mer eller kanske inte vill ha kvar din/dina andar Glad

Lycka till med allt!

Miaa
0

Thinka, jag vet exakt vad du menar. Det kan ju vara så att känslan av obehag är just att du känner energier/andar där. jag tror inte att du behöver vara rädd. Men jag håller med, det är obehagligt. Håller för övrigt med Nemii, sök upp ett medium om du vill veta mer!

kath
0

Det jag har känt från "andra sidan" har bara varit positivt. jag vet att jag under några år bakåt tänkt tanken, jag vill inte ha några"negativa "upplevelser och jag vill få mina upplevelser i den takten och rätta stunden som jag klarar av att hantera det OCH så har det blivit.. Jag tror starkt på tankens kraft! Jag är väldigt försiktig när det gäller det andliga (inte sagt att jag vill så mkt!) men tyvärr inte när det gäller det övriga här i detta livet, men som sagt var så känner jag mig aldrig rädd,jag har fått en tillförlit… den bara finns

Kram KCooltie *L*

kath
0

Vad fel det kändes nu efter det jag skrev. "missförstå mig rätt" jag har ju inte varit med om något negativt ang det andliga så jag kan ju definitivt inte sätta mig in i eran situation, det jag ville säga var bara ett försök att berätta om mina upplevelser. Obs. jag föringrar inte era upplevelser, tvärtom…

Kram KCooltie *L*

Highness
0

När man får såna obehagskänslor, så kan det vara att så att anden vill förmedla något.  HAr sett endel på "det okända" och lärt mig endel via det programet. Enligt mediumen så kan det vara så att anden vill ha hjälp över till andra sidan, och då förmedlar dom känslor som dom hade den sista tiden av livet. Vissa andar kanske dog i en brand, då kan man som levande känna att man inte får någon luft och sen även få panik känslor. Det är vad jag tror, OM du känner att du klarar av det, Be anden vända sig om och gå mot ljuset. Så kommer det nog bli en skönare stämning på övervåningen.