Hur tolka?
Förra veckan så var jag hemma hos en kvinna där det händer oförklarliga saker. Skulle testa och se om jag kunde få kontakt och det gick bra. Men jag är frågande till en känsla som dem gav mig. Jag blev bortdomnad i höger arm, det stack i den och den kändes tung. Svårt att förklara känslan men kanske någon annan känner igen den för jag har inte upplevt den förut.
Kan tala om att den här "anden" dog av hjärtinfarkt men om det var det den ville tala om så borde jag väl ha fått känslan i vänster arm?
Någon som vill hjälpa mig att tolka förstå vad som menades?
Tacksam för hjälp!
P.S Har en mentor jag kan fråga och det ska jag göra sen men vore intressant att höra om någon här vill dela med sig av sina erfarenheter.
Kram Sanna

Ingen som har något att säga? 

Det bör väl nästan varit infarktkänsla du fick.Vid en kraftig hjärtinfarkt så kan kanske högerarmen börja sticka och bli tung,precis som vänsterarmen.(Ingen är den andre lik).Försöker fundera hur jag känner då dessa symptom kommer,när jag länkar,och jag tror att även jag kan få på höger sida.Vet du om han oxå hade problem med rygg,nacke??Det kan ju gå ner i armarna rätt så ordentligt,kanske han ville påvisa detta oxå…/Ewa

Tack för ditt svar Ewa! Ibland undrar jag om jag får känslor spegelvänt…. Ja, jag tror att det även var annan värk hos den personen.
Där var både en kvinna och en man och båda gav mig den här känslan i höger armen. Men kvinnans känsla var intensivare och hon led också troligen av fibromyalgi.