Fånga "spöken" på bild??
Hej!
Hur gör man för att fånga "spöken" eller Orber på foto?? Kan man få det på foto när som helst. Nu vill jag verkligen prova det, många av mina djur har lämnat mig med åren som vi bott i detta hus, och jag skulle vilja "se" dem på kort… 'Hoppas ni förstår vad jag menar;)
Kramar

Här är en länk till en sida om Paranormal fotografering..
kanske kan vara nåt..
/RL

Det är nog bara att fotografera och se om det kommit med Orber. Jag har märkt att de oftare finns på bilder tagna vid släktträffar, men jag har fångat dem vid andra tillfällen också. Har aldrig haft för avsikt att fota Orber, de bara finns där ändå. Lycka till! Du lägger väl ut dem här ifall du lyckas?

Det är nog bara att fotografera och se om det kommit med Orber. Jag har märkt att de oftare finns på bilder tagna vid släktträffar, men jag har fångat dem vid andra tillfällen också. Har aldrig haft för avsikt att fota Orber, de bara finns där ändå. Lycka till! Du lägger väl ut dem här ifall du lyckas?
Det var inte meningen jag skulle lämna två svar. försökte radera detta, men det gick inte.

Tack! Jo, det är klart att jag lägger ut dem här;)
Kram!

*putt*

Jag tror inte att man kan fånga dem på bild på beställning, men man kan fota i exempelvis ett rum där man kanske känner att det är aktivitet i och hoppas att något kommer med på bilden.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus