Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 271 ggr
Thinka
0

hemma igen

Hej på er nu är jag hemma igen och jag måste säga att jag har varit med om en skakande upplevelse. Redan när jag klev in hos min väninna, trappen upp så hade jag någon brevid mig och jag hade en obehaglig kännsla hela kvällen inne. Men aldrig när vi var utomhus.

Vid middagen fick jag gåshud och det kändes lite som om nån röde vid mitt hår. Vi var fyra väninnor och brevid mig satt ena väninnan som också är väldigt mottaglig och vi kände båda att någon befann sig vid oss. plötsligt börjar jag få snabba bilder och jag beskriver min väninnans barndomshem in i minsta detalj, med möbler prydnadssaker osv. Hennes far gick nyligen bort och det var han som var med oss. Såg hans favorit plats osv. Tillsammans försökte vi hjälpa honom in i ljuset och det kändes som om vi lyckades. Strax efter det så blir jag kokhet, väninnan kände på mig och sa att det var som om jag hade förttiograders feber. Jag blev jätte ledsen och och upptäckte att jag snappade upp en av mina andra vänninorskännslor , det var fruktansvärt jobbigt. Men på nåt vis lyckades jag och väninnan stänga av. Jag var helt matt efteråt urlakad. är det vanligt att man känner så här? Detta som jag var med om igår har aldrig någonsin hänt mig och nu känns det nästan overkligt. men vi var ju flera så det är sant. Känner mig matt och trött idag med, lite ny energi skulle inte skada. Kanske kan nån av er skicka mig lite extra?

Elisabeth-J
0

Det är vanligt att man blir jättetrött efteråt eftersom det går massor av energier när man arbetar, du kan efteråt be dina guider att fylla på energier till dig och du kan själv visualisera att du blir påfylld igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus