upplevelse
En gång när jag hade gått o lagt mig så var jag lite ledsen o så och när jag tittar rätt fram ut från sovrummet så ser jag massa ljus framför mig, jag blev så rädd när jag såg detta, vet inte om jag hallucinerade eller nått, men kan någon här svara på vad det kan ha varit som jag såg?
Jag kan inte ge något "riktigt" bra svar, för jag har inte förmågan att se vad et kunde vara, men min spontana reaktion är ju att det var något som ville trösta dig. Som ville visa att du inte skall ge upp och att det finns en högre makt som ser efter dig..

Det är svårt att veta vad det var du såg men jag håller med loreena att det antagligen var någon som fanns där som hjälp och tröst.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Okej, jag antar att det var mina guider eller min skyddsängel som var där som tröst, men jag tänkte eftersom det finns ni som jobbar som medium här kunde säga vad ljus kan visa sig vara?

#3 Det kan ha varit en guide eller någon från andevärlden, dem visar sig också som ljus.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
**Jag har oxå upplevt ett märkligt ljus och det hände ca 4 dagar efter min mamma gick bort i cancer.Detta är nu 8 år sen.
**
Jag hade lagt mig för natten och låg och blunda och plötsligt märker jag ett ljus som kommer bakifrån (jag låg på sidan,vänd från fönstret fortf blundande) och det blir starkare och starkare.
Det var ungefär som när man ligger och solar med ögonen stängda.Jag blev spänd som en gitarr sträng och våga inte röra mig eller öppna ögonen…ljuset var så starkt tillsist som om jag fått en ficklampa i ögonen och sedan avtog det sakta igen tills det var helt mörkt och då öppna jag ögonen och titta mig omkring…såg ingenting förutom min dåvarande gubbe som sov sidan om. Det finns inte en chans att det skulle vara en bil som kört in på gården med hel ljuset på,för vi bodde på 3:e våningen och man kan inte köra in med bil där heller,så jag tror det var min mamma som var hos mig,kanske en sista gång….jag vill gärna tro att det var så.
MissQ