Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2744 ggr
Loniie
2

Testa era mediala förmågor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in en bild som ni gärna får testa era mediala förmågor på och avläsa åt mej

[Cleopatra]
0

Systrar. Storasyster är en lätt ledsen/känslig person och lillasyster är en vidja.

[skymningsaga]
0

Vi känns nära. Men ni verkar inte vara systrar. Kanske kusin. Eller styvsyster. Halvsyster din storasysters barn. Ni är inte jätte nära släkt. Känns som om mina ögon ska vidgas utåt. Halv. Halvsystrar. Men endå ett bra förhållande. Detta var ett tag sen va? Känns som saker förändrats. Attityder och förhållanden har blivit ljusare men i vissa fall kallare. Ser en kvinna titta ut från ett kalt men varmt isblått rum it i ett vitt fönster. Den äldre är väldigt känslig och hon har en guide som är väldigt närvarande just nu. Då det kommer bli en intensiv tid. Jag vet inte om denna person går igenom en intensiv medialt utvecklande period. Helt plötsligt ser jag broccoli och gurka. Nj som du ser är nybörjare. Har svårt att tyda allt jag ser.

TheSeacher
0

Ser mor och dotter. En mor som vill hålla det onda och hemska borta från sin dotter. Mor som gör allt, även om det kommer att kosta henne mycket i mentala hälsan. Jag ser ledsenhet men framför allt rädsla hos mamma. Det finns någon bakom kameran, men det behöver inte vara den som tar fotot som skapar rädslan. För det kan vara något som har hänt innan, men kanske inte heller är mer än julångestkonflikt.

Söker och därav en sökare

[marion69]
0

Ser att hon är din "ängel" . Ser ett förhållande bakom dig som varit väldigt jobbigt. Jag vet inte om det är barnets pappa.

signemo
0

Kvinnan/

En kvinna med stor intrigitet. En person som månar mycket om andra. Vill väl. Men som inte riktigt släpper andra inpå sig. Har själv lite svårt att ta emot hjälp.

Det kan bottna i något som hänt tidigare i livet

Saknar kanske lite en känsla att få den som kommer i första hand. Har kanske fått stå tillbaka ibland som barn

Samtidigt är det en kvinna som inte ger sig. Hon kan mycket. Kanske inte alltid medveten om det. Men det kommer att visa sig. PÅ ett större sätt än vad hon kan tro

Tror att kvinnan har en fin o bra framtid framför sig

Är så spännande att öva på foton. Kan ju inget men kan inte låta bli att kika o öva

Varma kramar från mig

Var rädda om varandra

Loniie
0

så roligt att få läsa Glad avläs gärna mer ni är otroligt duktiga, en hel del rätt….. den lilla flickan kan någon avläsa henne??

patronsaint
0

Är den lilla flickan sjuk? Det känns som om folk runt omkring tycker synd om henne av någon annledning. Men hon är lite som alla andra barn ett ganska glatt barn. Hon har väldigt snälla ögon men jag tror även hon kan ha en rävbakom örat ibland.

Kvinnan har kämpat en del men hon är väldigt stark.

I want to be like the patronsaint of reality.

Loniie
0

#4 Marion69= vad menar du med att hon är min "ängel" ???

Den vuxna i bilden är jag och det verkar som jag är lättare att avläsa än flickan, skulle gärna vilja få fram mer om henne. Det ni fått fram om mej har många av er rätt en del skrämande rätt…. inväntar om det kommer in fler som vill avläsa innan jag avslöjar vad som är rätt Glad

Ni är otroligt duktiga

[marion69]
0

Loniie, det är nåt speciellt med henne. Skulle inte förvåna mig ifall hon är inkarnerad för att vara din guide på jorden. Hon är väldigt klok och andligt vis.

[skymningsaga]
0

Hatar när jag sitter och storbölar. Är hon borta? Ordet borta är väldigt påtagligt. Och så är det som en ljus tunnel mot henne. Antingen är hon påväg eller så finns hon inte bland oss längre. Och kännns tydligt att. Det är just det att hon var här för att ta hand om. Hon känns så ljus och vacker. Som en ängel.

hedus
0

Ska bli intressant att läsa. Försöker tona in på flickan (tyvärr sitter jag inte så bra tiil/hinner/kan fokusera just nu) men får nån kall energi runt mig… känns inte så bra som när jag ser henne. Hon passar liksom inte in i bilden, känns som en annan energi än din, mycket lättare på något sätt.

www.hela-dig.nu

Amandla
0

Det är ett väldigt starkt ljus runt flickan, men jag vill/kan inte uttala mig om varför. Hon känns mycket speciell med ett starkt självförtroende. Som att hon är betydligt mer vuxen för sin ålder än man kan förvänta sig av ett barn i hennes ålder. Så vacker!

signemo
0

En liten flicka. Som jag tror kanske är en gammal själ.  Vid tiden för fotot. Både lite trött på att fotas, tycker att vi kanske inte förstår vad vi borde förstå. Vill nog ge dig en kram. Men  tycker att det gör hon när hon vill.

En tös, som om det finns flera liv. Jag tror har levt ett liv som först hade det svårt, men i nästa var en kvinna som visste vad hon ville. Ja hade det bra.

I detta livet. Jag är hon kanske just när fotot tog lite frusterad över av hur lite vi förstås.  Ja inte med just hennes leverne utan mer i stort. Fast jag vet inte om hon är medveten om det själv.

När jag kikar på fotot. Så är det som en fin blandning av . gammal vis själ. fattig gosse, förnäm kvinna och en tjej som tycker att  vi är tröga

Var rädda om varandra

vargman
0

Jag började tralla på …Pappa kom hem för jag längtar efter dig..

Jag ser att den "äldre" på bilden precis gått igenom eller är mitt uppe i en kris. Troligen är pappan nvolverad i denna kris. Snarare han kanske är orsaken till krisen. Ibland har jag fel med vad jag känner. Detta är ett sådant tillfälle då jag vill ha fel. Ser att den lilla tjejen inte är så liten i sättet. Lite "lillgammal" samt mycket klok tjej som tar nästan vuna beslut. Har hon blivit tvingad till att bli gammal fort? Är det syskon på bilden…Är det mor och dotter…Eller är det brorsbarn…Jag är inte riktig säker men mycket nära är ni. Ögonen är identiska. Näe, jag måste säga att det verkar som tösen är ett syskonbarn. Känsla av att det är brorsdotter. Varför får jag en känsla av saknaden av pappa? Snälla upplys mig.

//Cool

Fjäril
0

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
0

hedus
0

Det känns som hon (flickan) inte hör hemma här/där hon är på bilden… undrar oxå är hon borta nu? Hon har så mycket som hon vet och är som i en annan dimension än resten av bilden känns det som. Hon är en gammal själ och jag tror att hon har släppt det som varit. Hon sprider mycket ljus.

www.hela-dig.nu

Loniie
1

Hej alla!

vet inte riktigt vars jag ska börja….

Det är iallafall jag och min dotter julen 2009 så ja det är några år. Kan börja med att min dotter hade ett sjätte sinne som visade sej redan när hon var ca tre år, då hon kom och talade om för mej att någon ropade hennes namn och bad henne komma när hon var på sitt rum, det var bara hon och jag hemma och jag var i ett annat rum, jag själv har börjat ana att även jag har ett sjätte sinne som börjat med att jag sann drömmer om vissa saker. Jag har haft ett tufft liv och min dotter ja hon var lill gammal och fick bli stor fort mycket pga av mina problem med bla mina relationer till män (något jag lider av att hon fick ta), hon var den som fick trösta mej när jag var ledsen Rynkar på näsan sången "pappa kom hem" stämmer så bra, vi är separerade men min dotter hade den våren 2009 jättejobbigt hos sin pappa och ville inte vara där, hon hade nyss fått en lillebror som snabbt kom efter att hennes pappa träffat sin nya sambo så dottern har efter det inte fått egen pappatid och har blivit undanknuffad och så fortsatte det tills hon gick bort även när hon var sjuk…

jag är en person som alltid sätter andra före mej själv (min dotter var likadan) och önskar att nån nån gång ska göra samma för mej och jag har jättesvårt för att ta emot hjälp. Min dotter gick bort 6 maj iår efter nio månaders cancersjukdom, hon gick igenom saker som var tuff nog för en vuxen att ta och hade ändå framtidstro ända fram till slutet, hon skulle leva. Hon fick den aggressivaste formen av lymfkörtelcancer men chanserna att bli botad var goda MEN om den kom tillbaka skulle det inte finnas mer att göra, hon var färdigbehandlad i slutet på november och 18 december åkte vi hem från sjukhuset, sista tiden innan vi for hem gjorde min dotter saker till alla i julklapp för att som hon sa "mamma jag vill att alla ska ha en sak kvar av mej som jag har gjort" (och då trodde vi att hon skulle klara sej) under julen sov jag dåligt och hade svåra mardrömmar och vaknade av att tårarna sprutade, drömmen handlade om att cancer var tillbaka. Står vid fönstret i sjukrummet (alla rum är växelvis vända) detta rum har sängen mot höger vägg och dottern sitter på sjukhus sängen när läkaren kommer in och säger att den tyvärr kommit tillbaka… juldagen kom symptomen tillbaka men alla trodde att det var magsjuka 8 januari åkte jag in igen med dottern och fick beskedet att den tyvärr kommit tillbaka och rummet vi hamnade i var exakt som i drömmen, dottern på samma plats, enda skillnade var att jag satt vid fönstret…. Hon hamnade i rullstol först för att hon inte hade ork men sista fem dagarna så "tappade" hon sina ben och kunde inte längre stå på dom…. Hon talade om samma fredag hon dog till min mamma att "imorgon då ska solen lysa förevigt" tordag eller fredag morgon fick jag en lång jättehård kram men hon sa inget hon bara höll mej (och då ska ni veta att sista dagarna hemma fick vi inte ta i henne, vi fick aldrig krama henne…. Hon gick bort fredagen den 6 maj kl 22.50 hemma hos sin mormor och morfar, där hon ville vara… vi pratade aldrig med min dotter om begravning eller hur hon ville ha det för vi ville skona henne från det, vi bestämde att vi skulle släppa ca 100 lila,rosa och vita ballonger efter begravningen och när min bror blåser upp dom så hittar han en extra påse med röda hjärtformade ballonger bland dom andra så dom blåstes oxå upp fast vi inte beställt dom. När vi går igenom dotterns grejor, bla hennes teckningar så hittar vi en egen gjord bok som hon gjorde i början eller mitten av sjukdomstiden och på framsidan av den hade hon ritat ett kors med en hjärtformad ballong i varje hörn.. att hon hade ett sjätte sinne är jag helt fullt på det klara med, hon såg och visste saker som inte vi visste men jag tror inte hon förstod innebörden och vad det betydde… hon visste redan då och hon visste vid jul och hon visste den fredagen hon gick bort att det var den dagen det skulle ske men hon förstod det inte…  långt inlägg och jag har säkert missat massor av svar på det ni skrivit men jag har försökt och skriver fler om jag missat något

ni är så otroligt duktiga… tack alla för det <3

vargman
0

Riktigt gripande inlägg. Känner mig så sorgsen när jag tog mig igenom texten.:(

TheSeacher
0

*kram*

Söker och därav en sökare

signemo
0

TAck fina Du för att  DU delade med Dig. Två fina tjejer. Med stor varme o visdom i sig. Varma kramar

Var rädda om varandra

Fjäril
0

En stor kram till dig (er) och tack för att du delade med dig!

[skymningsaga]
0

Nu gråter jag tusen ggr mer. Kunde du inte sagt att alla haft fel. Håller din hand och ger dig all kärlek du kan få. Ta hand om dig hjärtat

Amandla
0

Tack för att du berättade din fina flicka! Skickar kärlek och ljus till er båda <3

Loniie
2

tack alla… ja sorgset, ledsamt, tungt och plågsamt men det ni skrivit har gett mej bekräftelse på det jag igentligen redan visste att hon hade en speciell mening med sin tid på jorden och att hon valde mej som mamma…. tror det var så att det var jag som behövde henne därför kom just hon (däremot har jag svårt att förstå varför hon var tvungen att fara så tidigt för jag behöver henne än) men hon har gett mej dom 9 bästa åren i mitt liv och jag skulle göra om dom…. hon gav mej så mycket och om man träffat henne så vet man att det var något alldeles särskilt med henne, något som inte går att förklara…

Kärlek till er alla <3