Kan vem som helst?
Jag är helt ny på sånt här och tycker det är väldigt spännande. Jag har en liten fundering på detta med att öppna upp sig för andevärlden/ prata med änglar/känna eneriger etc
Kan vem som helst göra detta?
Hur öppnar man sig?
Ska man tänka på något?
Hoppas jag får svar.
Den som är intresserad kan alltid utveckla sig och bli bättre på att känna av energier, tonlägen, nyanser och stämningar. Det hela handlar om att syssla med det.
Jag undrar precis samma sak.. Att syssla med det.. hur menar du då?
Ska man läsa böcker, försöka på egen hand eller hur ska man göra?
Är själv intresserad av ett svar på frågan. För mig har förmågan alltid funnits där och då redan som liten. Inget som jag har övat direkt på så, utan mer något som jag håller på att lära mig att tämja för den äter all energi ur mig många gånger och jobbigt att "läsa" saker som inte står eller andra säger…
Söker och därav en sökare
jätte intressant tråd. Då jag själv utforska min "förmåga" att känna av allt det vackra som finns. Genom mina drömmar så har jag en kvinna med mig som vill introducera mig för andar. Svårt att förklara. Men i en dröm så ville hon att jag skulle gå in i ett rum. Vilket jag itne ville då jag visste att det förekom andar där. Men hon sa att inget är farligt och ajg finns vid din sida. Jag gick in där, och en pojke kom fram till mig. Vet inte vem han är. Kvinnan ber mig att hälsa på han, jag har inte en aning om hur man gör så jag säger "hej". Då tar pojken min hand. Och jag vaknar av att något tryckt min hand ohc den är kall. Han finns distansmässigt hos mig idag. det är inte riktigt tid för mig att förstå varför ännu men jag vet att den tiden kommer :)
Vad jag babblar på :) Men det jag vill ha sagt är att den här kvinnan är mitt "hjälpmedel" hon finns där och visar mig vägen. Det är genom drömmar och Meditation som jag utvecklas :)
hoppas det vart någorlunda bra svar :)
Värme och ljus