Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 777 ggr
[skymningsaga]
0

om du skulle vara ett. .

Om du skulle vara ett väsen/ängel/ dylikt, Vad skulle du vara då? Jag skulle vilja vara en ängel som sprider glädje. Som omvandlar människans syn. Så hon kan se allt vackert. Som många inte kan.

[Cleopatra]
0

Jag skulle inte vilja vara så viktig och glänsande, jag skulle vilja vara någon som verkar i det tysta och genom små gester sådär så att folk bara anar att jag hjälpt dem litegranna :)

[marion69]
0

Ängel skulle jag nog också vilja vara. Tycker om att hjälpa människor, försvarar dom svaga. osv.

Amandla
0

En älva, helt tveklöst. Kunna smyga omkring, umgås med blomsterféer och dansa helt viktlöst… Kyss

yamher
0

# 1 det är att vara ängel *ler*

De flesta änglarna syns inte eller hörs inte men gör ofantligt mycket här på jorden, strider och försvarar oss.

Alis volat propriis Oskyldig

charlotta82
0

Definitivt en ängel Glad

[TrevorS]
0

Jag skulle nog vara ett skyggt väsen i skogen, men det är vad jag vill vara. Men vad jag egentligen tror är nog också ängel.

[mossquinnan]
0

Så söta ni är :-)))

Jag skulle vilja välja dyligt..Jag har så mycket kärlek inom mig och jag vet inte vem som skulle kunna förmedla den bättre än mig själv *S*

Har aldrig riktigt känt mig som en mänsklig själ nämligen, därav dyligt

[skymningsaga]
0

Hahaha du är go MQ

[mossquinnan]
0

Du med #8 :-)))

jujjis
0

jag skulle förmodligen vilja vara en guide :) Eller en hjälpar som finns hos någon och förmedlar allt det andliga och vackra :)