om du skulle vara ett. .
Om du skulle vara ett väsen/ängel/ dylikt, Vad skulle du vara då? Jag skulle vilja vara en ängel som sprider glädje. Som omvandlar människans syn. Så hon kan se allt vackert. Som många inte kan.
Jag skulle inte vilja vara så viktig och glänsande, jag skulle vilja vara någon som verkar i det tysta och genom små gester sådär så att folk bara anar att jag hjälpt dem litegranna :)
Ängel skulle jag nog också vilja vara. Tycker om att hjälpa människor, försvarar dom svaga. osv.
En älva, helt tveklöst. Kunna smyga omkring, umgås med blomsterféer och dansa helt viktlöst… 

# 1 det är att vara ängel *ler*
De flesta änglarna syns inte eller hörs inte men gör ofantligt mycket här på jorden, strider och försvarar oss.
Alis volat propriis 
Definitivt en ängel 
Jag skulle nog vara ett skyggt väsen i skogen, men det är vad jag vill vara. Men vad jag egentligen tror är nog också ängel.
Så söta ni är :-)))
Jag skulle vilja välja dyligt..Jag har så mycket kärlek inom mig och jag vet inte vem som skulle kunna förmedla den bättre än mig själv *S*
Har aldrig riktigt känt mig som en mänsklig själ nämligen, därav dyligt
Hahaha du är go MQ
Du med #8 :-)))
jag skulle förmodligen vilja vara en guide :) Eller en hjälpar som finns hos någon och förmedlar allt det andliga och vackra :)