Nina hälsar
Jag är en medelålders kvinna som haft syner, sanndrömmar, varsel etc sedan barnsben. Min första syn kom när jag var 7 år, det var en skara änglar som stod på himlen och tittade på mig och lamm som gick runt dem. Musik spelades (harpa) och jag kan höra melodin i mitt huvud men kan inte återge den för andra. Längst fram stod en man i vita fotsida kläder och en mörkblå mantel över axlarna, jag kände mig lugn och harmonisk av synen. Inte alls orolig, på morgonen berättade jag för mamma vad jag hade sett.
Efter den synen som fortfarande är lika glasklar som då, har jag haft varsel och sanndrömmar om olika saker och ting. Bl a följde jag med någon till ett afrikanskt land, en fattig kvinna med ett barn i famnen stod där i sitt kök. Jag vet inte varför jag skulle hälsa på henne som 15-åring men jag följde med den här rösten som hördes runt mig från obestämt håll. Jag frågade ”Du är Gud va'?” men fick inget svar. Jag antar det var ett självklart svar och en dum fråga.
Jag vet att jag har änglar med mig, som följer mig vart jag än går. Jag har just köpt änglakort, en dam berättade så inpsirerande för mig om dem att jag var tvungen att köpa änglakort till mig själv. De har verkligen funnit sig med mig, de frågor jag ställer ger svar i korten, oftast samma kort och berör något som pågår just nu i mitt liv.
I går var jag på en cirkel inom medialitet, mediumet sa saker som bara mina änglakort har sagt mig hela tiden. Det är samma svar överallt vart jag än vänder mig.
Jag har haft varsel, sanndrömmar under många år, oftast om något tråkigt som ska ske. Jag vet bara inte NÄR, bara ATT de ska ske. Senare har jag fått läsa om dem i tidningen. Jag har kommit på under senare tid att ingen faktiskt dör. Det mest påtagliga var om en tågolycka som skulle ske vid randen av ett berg. På detta tåg skulle det finnas en handikappad som skulle få bäras ut på bår, ingen ska skadas men tågolyckan ska ske.
En vecka senare läste jag om detta tåg och denna olycka, precis som jag fått det berättat för mig under natten återgavs allt i artikeln! Fotografiet på bilden visade precis den syn jag sett, taget från skyn i en helikopter.
Jag såg något år 2001, min pappa såg fruktansvärt sjuk ut så jag bad honom gå och ta alla möjliga prover, för cancer också. De hittade ingenting och han var kärnfrisk. Han reste senare bort till USA för en flera månader lång vistelse, där blev han sjuk och fick feber som vägrade ge med sig. Han kom hem igen och tog prover: cancer. 1,5 år innan han blev sjuk såg jag att han skulle bli sjuk. Han dog 2004 på min bröllopsdag efter 1,5 år med cancer. Då stängde jag av min förmåga, aldrig mer vill jag veta vad som ska ske mina nära & kära eller vänner.
Jag har också varit rädd för att dra till mig fel energier men har nu öppnat upp mig och lär mig handskas med min förmåga, jag har lärt mig en av universums lagar och det är att de får vänta på sin tur. De har annars fortsatt kontakta mig fast jag stängt ner mina chakran, med sömnbrist som följd. Nu har jag lärt mig att säga till att det är natt, jag ska sova och vi pratar en annan gång.
Jag kan känna av energier i hus, om jag går in i ett hus för första gången kan jag känna av energierna i huset. Oftast positiva slag men det hände en gång att jag kände mig starkt ovälkommen. Var höggravid och det vet de flesta kvinnor att då får man besöka toan lite oftare och jag behövde verkligen låna en toalett. Går ner i källaren på detta hus och känner kylan komma, hur väldigt ovälkommen jag är där så jag öppnade mun och sa:
– Snälla, jag måste få kissa, låt mig få kissa så går jag sen.
Jag fick en lite mer behaglig känsla, det var okej att få låna toan men så fort jag var klar kände jag den här ovälkomnande känslan komma som ett slag. ”Nu har du kissat, gå nu” var känslan.
När jag kom upp frågade jag husägaren om något har hänt i källaren nån gång. Han blev paff för att ytterligare en till frågar och sa: – Du är inte den första som frågar!
Jag kan också känna folks energier när jag tar i dom. När jag tog min man i hand för första gången sa känslan: Det HÄR är mannen jag ska gifta mig med! Och så blev det, jag var helt lugn och fullständigt säker på min sak. Jag hade blivit rejält förvånad om det inte blivit så.
Se allt det vackra på din väg genom livet. <3
Härliga syner/uppenbarelser du fått uppleva
Och även annat. Jag tror det är viktigt att man lyssnar inåt och på Gud för att hitta rätt väg.
Det är så lätt att lyssna på andra människor för mycket. Jag tror att vi har tillgång till en massa information från vårt högre jag (ditt själaväsen) som vi kan ta till oss när vi är nära vårt högre jag. Om ni förstår vad jag menar.
Jag har också varit med om många änglar, det är häftigt att vi har hjälpare som hjälper oss framåt i livet och med den uppgift vi har här.