Mitt barnbarn ser ljusfläckar
Hej jag har ett barnbarn som är 7 år, Tilde. Hon har i flera år berättat att hon ser små litet luddiga runda tussar som flyger omkring i flockar. Hon ser dem oftast på kvällen eller morgonen och när det är litet mörkt i rummet. Hon ser dem oftare när hon är hos mej. de kan vara gröna, röda eller lila ibland med en ceris kärna. I morse försökte hon visa mej att hon kan fånga dem försiktigt i sina händer.
Jag frågade ett medium som trodde att det kunde vara själar hon såg. Men ibland är det ett trettiotal o ilika formationer. Hon tycker att de är ganska roliga att titta på och känner sig inte rädd.
Hon kan också se små kvadrater med bilder i, dessa bilder kan dock vara mer skrämmande.
Finns det någon har liknande upplevelser och kan berätta vad det är?
Mormor Kristina
Barn har en väldig förmåga att uppfatta andevärlden och det låter som hon är väldigt öppen medialt.Bilder i kvadrater tolkar jag som att hon kan ta emot information från andra sidan.Måga gånger kommer info genom bild doft färg och känsla.
Nu är hon ju så liten men vem vet kanske hon som äldre väljer den andliga banan.Ibland stänger barn ner när dom kommer upp i tonåren om inte alla men det förekommer för att senare i livet öppna upp igen.
Jag är själv uppvuxen med andevärlden och har sett dom hela mitt liv och det bästa man kan göra med barn är att bara lyssna och låta dom berätta inte säga att du bara fantiserar eftersom detta är full verklighet för barnet.
Fick ofta höra som barn att jag hade fantasier men tur nog stängde jag inte ner min gåva men många gör så om dom får höra såja lilla vän nu fantiserar du igen
och det är klart att som vuxen och man inte själv ser det barnet ser då är det lätt att man tror dom fantiserar men allt dom säger är inte fantasi.
Låter väldigt härligt hur hon tar dom med händerna,sött på nåt vis.Visst är det energin från andar hon uppfattar med blotta ögat och dessa ljusfenomen brukar kallas Orber och kan ha olika färg och olika form.Ibland kan dessa också fastna på bild och jag tänker på barnet här om ni kanske har någon bild med annorlunda ljusfenomen på eftersom hon verkar väldigt mottaglig skulle jag inte bli förvånad om detta dyker upp på nån bild tillsammans med henne 
Kanske man för säkerhets skull bör besöka ögonläkare innan man drar slutsatser?