Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1011 ggr
lisaminelli
0

framtidsfundering

Mår inte så bra varken fysiskt eller psykiskt. Har varit med om hemska saker det senaste året men lyckats ta mig upp till ytan, men inte i mål för att få ro i själ och kropp igen. Har köpt ett underbart hus, hittat en toppenkille, så grunden finns där. Verkar bara stå still just nu, önskar mig ett till barn med mannen och ett gemensamt boende. Min kropp säger ifrån och jag är sjukskriven sen länge. Finns någon som ser om det ljusnar för mig, som kan ge ett gott råd på vägen.

[skymningsaga]
0

Det kommer absolut ljusna! Du behöver ljus omkring dig. Något som driver dig. Och det ska komma från dig själv. Vänta och se vill jag be. Tänk hur underbar du verkligen är och allt fantastiskt som finns omkring dig. Stäng porten till mörkret och kliv in i det ljusa rummet av skratt och glädje. Vad vill du göra?

lisaminelli
0

Känner att jag svämmar över av kärlek till nya mannen och våra barn, säger ofta till barnen att jag älskar dem, men vet att mannen behöver tid även om han verkligen visar att han tycker om mig. Jag vill, men vågar inte säga "jag älskar dig", tänk om han inte säger det tillbaka. Vill leva med honom och skapa ett liv tillsammans. Har ofta gråten i halsen då jag tänker på detta, har även nyligen fått diagnosen ulcerös kolit och vet inte om det hänger ihop. Är kraftlös och beroende av att ha en toalett i närheten då magen bara vänder sig flera gånger om dan. Vart vänder jag mig för att komma till ljuset, hur släpper jag det mörka och min sorg efter sveket jag upplevt från min man och bästa vän?

[skymningsaga]
0

Det han nu gjort har han gjort. Vad gör han idag? Dessutom tycker jag att du ska fundera på att lära dig älska dig själv och njuta av att skämma bort dig själv. Försöka göra dig oberoende. Jag är ingen psykolog. Det enda jag kan göra är att skänka dig ljus och kärlek av hela mitt hjärta.

lisaminelli
0

Känns det som att jag inte älskar mig själv tycker du?

[skymningsaga]
0

Du älskar dig själv men inte så mycket att du respekterar dig själv

lisaminelli
0

Det kan nog stämma. Jag får jobba på det då. Glad att du ser att det ljusnar för mig i alla fall. Ser du om det dröjer länge och om jag får en till bäbis?

[skymningsaga]
0

Där vill jag välja att inte uttala mig för tillfället . Men du kommer få en liten till ja.

lisaminelli
0

Gud vad jag blir glad!!! Har jag redan en i magen tom? Visst är det väl med mannen jag har nu? Han skulle bli en sån bra pappa!

lisaminelli
0

Kommer bäbisen inom en snar framtid, är jag redan gravid?

lisaminelli
0

Ser någon nåt mer om min framtid vad gäller kärlek och barn?