Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 772 ggr
Tokbuffy
0

Behöver lite hjälp...

Precis blivit medlem och vet inte riktigt om jag hamnat i rätt forum. Min sambo säger att hon "känner" att vi har en dam och tre barn som besöker oss. Jag är även öppen för andevärlden och tror absolut på att det finns andar ibland oss, men jag känner ingenting medans min sambo blir störd på natten av ljud och "ser" skuggor flera gånger varje dag. Mer än så händer egentligen inte… Fram tills för en vecka sedan. Vi har en son på 2,5 år som nu har börjat vissa oro för att "barnen" är läskiga! Som han uttrycker det! Vi har bett han vissa var dem är och han visar oss då till olika platser i huset och säger igen att de är läskiga. Detta har hänt när det inte finns något annat som skulle kunna uppfattas som läskigt i huset, ingen film på TVn osv… Vi har alltså inget stort problem men när min son börjar bli rädd tycker jag det blir jobbigt. Vad ska vi göra? Har läst att man kan prata med dem och be dem att lugna sig. Gäller detta för alla eller funkar det bara för personer med stark anknytning till andevärlden? Tack på förhand!

[skymningsaga]
0

Visst har du hamnat rätt . Har inte erfarenhet av detta så hoppas någon annan kommer in och hjälper. Tanken på att din son uppfattar barnen läskiga kan bero på att barnen är jordbundna och mår inte bra och detta känner såklart din son av. Så varje gång han träffar barnen så blir han ledsen eller rädd eller arg och detta skrämmer honom. Fast det är barnens känslor. Jag tycker du ska ta kontakt med ett bra medium som hjälper barnen och kanske damen över. Men rädd behöver du inte vara. Det är vanliga människor. Fast döda .

Tokbuffy
0

#1 Tack så mycket. Vad tror du om att först försöka prata med dem?

[skymningsaga]
0

Om de är jordbundna behöver de till ljuset.

vargman
0

Hej, Tokbuffy!

Det är mycket riktigt att man kan försöka prata med dem. Om detta är ett återkommande problem för er. I detta fall känner jag att det måste göras av er son eller ev. din sambo. Tror du att han fixar det trots sin rädsla för dem? Om han gör det tror jag att ni inte behöver ta hem något medium för att bli av med "gästerna". Om det är samma personer som din sambo och eran son ser går det troligen lika bra med din sambo att prata med dem. I detta fall känner jag att någon som känner av dem måste ta ett litet samtal för att få dem lugna sig. Min tolkning är att damen är mamman till dessa busiga barn. Att er son pekar på olika ställen tror jag beror på att barnen springer i från sin mamma åt lika olika håll. De leker "kurregömmajage" med sin mamma. Jag får en känsla av barnen försöker få eran son till att leka med han också. Jag tycker mig känna att de inte är så läskiga egentligen utan att det är er pojk som upplever det så bara då han kan känna av dem. Vad ni bör göra nu är att be barnen sluta leka nu och gå till sin mamma för ni skrämmer mig. Alt. om din sambo gör det så kan hon säga likadant att de bör sluta leka och gå till sin mamma för ni skrämmer min son.

Ps. Uppdatera oss gärna hur det går. Jag känner att då din sambo verkar kunna se dem samt även er son så kan jag inte se att ni skulle behöva ett medium i första läget för att föra en dialog med barnen bus.

//Lycka tillCool