Änglar
Hej jag tänkte bara fråga någon som vet lite om änglar och som har upplevt dem.
Hur kommer det sig att änglarna inte visar upp sig och varför dröjer dem?
Jag kan berätta att jag en gång bett om att få träffa mina skyddsänglar och då så sa något i mitt huvud "Då ska du få göra det" jag upplevde dock att mitt Kronchakra och tredjeögat aktiverades. Det jag just nu kan uppleva / se är någon Rosa färg som lyser upp starkt och ibland breder ut sig.

det kan ta tid för ibland har saker och ting sina syften att de ska ske vid vissa tidpunkter eller så kanske du inte har blivit tillräckligt "känslig" utan behöver lite mer tid. Var tålmodig. det är en dygd säger många.
skyddsänglarna finns där och vill säkert hjälpa dig. änglarna till skillnad till skyddsänglar (om man inte har en ängel som skyddsängel) kommer när man verkligen behöver dem. Inte bara för nöjes skull.
Visst e de fantastiska men det är även dina nära och kära som oftast jobbar som skyddsänglar eller som bara finns där vid din sida. :)
Alis volat propriis 
Jag har oxå börjat be om änglabesök, om att få se min skyddsängel, eller en annan ängel, men än har ingenting hänt.
Varför? Kanske som du säger Yamher, att det kan ta tid och så. Men ändå. Jag har inte sett, hört eller känt något. Men jag tänker inte ge upp, för jag vill se en ängel och uppleva en. Det skulle betyda sååååå mycket för mig. ^^

Hej!
Jag är medium och har arbetat med änglar i många år. Jag stöter ofta på den här missuppfattningen att våra anhöriga arbetar som skyddslängar och vill förtydliga lite. Våra anhöriga finnas absolut där och stöttar oss genom livet med de är aldig änglar. Änglar är ett speciellt släkte som har till uppgift att gå med infmoration och hjälp mellan människor coh universum eller Gud om man känner sig bekväm med den termen. Änglar har inget ego medan våra anhöriga som fortafande jobbar med att klättra uppåt på sin "stege" mot upplysthet har det.
Att människan inte kan uppleva änlgar handlar inte om att de inte finns där utan att personen i fråga inte ännu kan uppleva dem. För att kunna uppleva änglar innebär att man själv har en tillräckligt hög frekven för att kunna höra dem. Om man äter mycket socker, vita kolhydrate, kött, dricker alkohol etc. så påverkar detta vår förmåga att kommunicera med änglarna. Mycket trauman i våra chakras skapar också dessa problem.. Att googla på Doreen Virtue och Birkan Tore kan också ge er mycket information.
kram på er
Sophie
Texten modererad pga reklam.mvh walkinbeauti !
Daniel du har sett rosa energi/färg och så visar sig änglarna ofta, så du har ju sett dom nu!!
Jag kan även se dom som väldigt långa vackra män och kvinnor med en aura bakom som påminner om änglavingar..
Jag blir så glad att fler börjar bli intresserade av änglarna som blir mer och mer påtagliga på jorden.
Sophie du har så rätt, tänk bara på att inte lägga in reklam utan att fråga admin först!!
Ljus och kärlek till er alla!
När ni vill be om ett Tecken från änglarna att dom är med er så var öppna för det, tecknen kan vara tex en fjäder, en speciell blomma, dofter, ljussken i olika färger beroende på vilken ängel som är nära, en musikslinga med text som har med din fråga att göra, bilder på änglar som du lägger märke till… variationerna är oändliga det är bara upp till dig att vara öppen för dom 

jag är också medium, och har erfarenhet av mina egna upplevelser och fått bevis, och andras upplevelser av det att det är en mänsklig själs uppgift att också vara en skyddsängel. Tyvärr missuppfattas det av en del då dessa får en ängelsstatus under den tiden, med vingar, värme och "makt". Synd att ni ska fortsätta att sprida ut att de inte kan vara det, för den äkta kärlek som är baserat utifrån den ursprungliga genuina familjära kärleken är starkast och bäst i alla lägen. Det ni beskriver är att en surogat mammas kärlek skulel vara starkare än den biologiska.
Alis volat propriis 
Jag ser mina änglar i färgerna som är som i gult eller rosa och de finns och de hjälper mig 
Hoppas att detta inte uppfattas som reklam, det är en länk till ett inlägg jag gjorde för ett år sedan, på bloggen som handlar om min autistiska dotter, där jag skriver om änglar:
När jag har mött änglar så har det varit i samband med att jag bland annat varit i nöd och då har jag både sett, känt och hört (pratat) med dom,
Ibland har jag sett dom som stora ljuspelare, får som Kvasthilda säger också, svar genom en melodi, en mkt närgången fågel eller humla eller att man ser en fjäder där en sådan inte borde vara osv.
Jag tror vi alla ha 1-2 personliga skyddsänglar också, sedan kan man ju be ärkeänglar om hjälp också.
Så roligt att man har hjälpare och beskyddare!
Jag hade besök av dem häromnatten och de lugnar mig och ger mig styrka!
När jag healade min pappa för någon månad sedan dök det upp en rätt så lång vit gestalt vid pappas fötter. Jag kunde inte formen på den så tydligt på denmen den det var som en stor vit ljusvarelse. Kan det ha varit en ängel?
#11 Det tror jag
Jag har sett dom som "ljuspelare"
Ok..jag äter kött..jag är precis som en vanlig människa med alla fel och brister och jag har sett änglar..känt dem, sett dem…kommunicerat med dem.
Och jag älskar choklad
U R us
dom här stora lysande blå bollarna/orber,som lyser
starkt i ett par sekunder,för att sedan sakta försvinna,
är det ärkeänglar ? Eller är det ens vägledare?
Eller nåt annat?