Änglar
Hej jag tänkte bara fråga någon som vet lite om änglar och som har upplevt dem.
Hur kommer det sig att änglarna inte visar upp sig och varför dröjer dem?
Jag kan berätta att jag en gång bett om att få träffa mina skyddsänglar och då så sa något i mitt huvud "Då ska du få göra det" jag upplevde dock att mitt Kronchakra och tredjeögat aktiverades. Det jag just nu kan uppleva / se är någon Rosa färg som lyser upp starkt och ibland breder ut sig.

det kan ta tid för ibland har saker och ting sina syften att de ska ske vid vissa tidpunkter eller så kanske du inte har blivit tillräckligt "känslig" utan behöver lite mer tid. Var tålmodig. det är en dygd säger många.
skyddsänglarna finns där och vill säkert hjälpa dig. änglarna till skillnad till skyddsänglar (om man inte har en ängel som skyddsängel) kommer när man verkligen behöver dem. Inte bara för nöjes skull.
Visst e de fantastiska men det är även dina nära och kära som oftast jobbar som skyddsänglar eller som bara finns där vid din sida. :)
Alis volat propriis 
Jag har oxå börjat be om änglabesök, om att få se min skyddsängel, eller en annan ängel, men än har ingenting hänt.
Varför? Kanske som du säger Yamher, att det kan ta tid och så. Men ändå. Jag har inte sett, hört eller känt något. Men jag tänker inte ge upp, för jag vill se en ängel och uppleva en. Det skulle betyda sååååå mycket för mig. ^^

Hej!
Jag är medium och har arbetat med änglar i många år. Jag stöter ofta på den här missuppfattningen att våra anhöriga arbetar som skyddslängar och vill förtydliga lite. Våra anhöriga finnas absolut där och stöttar oss genom livet med de är aldig änglar. Änglar är ett speciellt släkte som har till uppgift att gå med infmoration och hjälp mellan människor coh universum eller Gud om man känner sig bekväm med den termen. Änglar har inget ego medan våra anhöriga som fortafande jobbar med att klättra uppåt på sin "stege" mot upplysthet har det.