Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 4746 ggr
charlotta82
0

Drömtydning

Hej!Glad

Jag undrar om någon kan tyda min dröm. Jag drömde att jag stog nånstans och helt plötsligt ser jag ett stort moln på markhöjd och jag ser att en ängel står bakom molnet men det är bara en stor vinge jag ser som sticker ut bredvid molnet. Sen helt plötsligt går det en massa änglar "ser ut som vanliga tjejer" men med stora vingar bakom sig, dem alla går förbi mig.

Det är första gången jag har haft en dröm om änglar. Vad betyder drömmen? Någon som vet?

M.V.H Charlotta

vargman
0

Fanns det någon ängel kvar eller gick alla ifrån dig i drömmen? Det har lite betydelse som jag känner det?

//MvhCool

[skymningsaga]
0

Oftast ska man ta med känslorna man får i drömmarna också. Beroende på vad man känner för det man upplever säger mycket.

charlotta82
0

Vargman: Alla gick ifrån mig. Obestämd Sen slutade drömmen

Skymningsaga: Nu kommer jag inte ihåg vilken känsla jag hade, men tack för att du skrev det, då kan man tänka på det nästa gång man drömmer.  =)

vargman
0

Jag tror att det vill säga att det finns någon i din närmsta krets..vän eller släkt. En tjej som har många omkring sig. Alltså massor med vänner som jag kan se. Hon verkar vara lite av en ledargestalt. Hon är eller kommer bli skadad på något sett. Kanske en fraktur eller sjukdom etc? Änglarna visar dock på tur. Så allt kommer gå fint tack vare detta fina närmsta krets som tar hand om henne så beskyddande bra. De ger henne all hjälp som hon kan tänkas behöva. Dock om du talade med änglarna eller ropade efter dem så vändes turen till otur istället. Vet du om du gjorde det i drömmen? vet du vem den skadade  eller sjuka tjejen kan vara? Det kan ju även vara något som är på gång så var vaken. Hon kommer behöva er allas hjälp.

Obs. Detta är min drömtolkning. Det är just en tolkning. Du kommer inom kort ha fakta istället.

//Mvh

charlotta82
0

Vargman: Det stämmer det du skriver, min mamma drabbades av bröstcancer för 1 år sedan, nu i år såg läkarna en liten förändring i hennes skelett men dem är inte säkra på om det är en cancermetastas eller om det är en liten fraktur.

Jag talade inte med änglarna i drömmen, jag bara tittade på deras ansikten när dem gick förbi mig.

Tack för dina svar! Glad

vargman
0

Vilken tur att du inte ropade efter änglarna i drömmen…Då blir ju resultatet även turligt:)

Krama om din mor, det ger henne styrka och fyller henne med positiv energi!

//MvhCool