Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 535 ggr
EwaKristina
0

Cirkus

Ja ikväll är det Cirkus i stan.Och jag ska dit med mina barnbarn,och min dotter.Har inte varit på Cirkus på många herrans år,då jag mår mycket dåligt över att se djur uppträda.Men jag ska göra ett försök ikväll,för ungarnas skull.Vet mycket väl hur det kan komma att bli,känner jag smärta eller ledsnad från djuren,ja då lär jag väl stå ute hela kvällen.Lika plågad som djuren…..*L*Men man vet ju aldrig,de kan ju ha det bra oxå…Usch vad svårt det är,måste ju finnas fler än jag som känner så här.Kan inte ens besöka ett Zoo,många år sen jag var på ett,mår absolut inte bra där heller…Jag vill ha djur i dess naturliga miljö,där jag tror att de har det bäst!!!Men det är ju min önskan,vad känner ni…??/Kram Ewa

Elisabeth-J
0

Önskar dig en supertrevlig kväll på cirkusen!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

på cirkus ska du gå..med dom små..lite lätt på tå…du även får stå…önskar dig en jätte kul dag..hoppas du nu ej blir för svag…så att du kan även titta in här..för vi är  här dig när..en dag med skratt och gråt..och vi även får säga förlåt…en dag med glädje och den fjärde….ett lite rim du kan ta med dig…hi hi…för jag ser dig…skämt åt sido…ha en bra dag..var rädd om dig..kram

susanne.s
0

Min syster och hennes 3 åriga dotter ska på samma cirkus. Hoppas djuren har det bra som sagt och ha så roligt!

Almis
0

Förstår vad du menar. Känner likadant, visst vore det underbart om alla djur o människor fick leva som de själva ville. Själv är jag väldigt  begränsad eftersom jag har barn och behöver mina pengar till mat o hyra m.m. Om jag var ekonomiskt oberoende o ensam skulla jag resa dit näsan pekar. MEN jag är inte olycklig för att mitt liv är begränsat. Det är de flestas. Så försöker jag tänka med djuren på cirkus o zoo oxå. Allas vora liv begräsas av någonting eller något men man behöver inte må dåligt av det.

Carina.S
0

Instämmer med dina tankar här bounty..

EwaKristina
0

Nu gick det över förväntan,överlag så verkade djuren må bra.Hundarna och katterna gjorde lite som de ville ibland,men tränarna bara log och fick dom tillbaka dit de skulle med varsamma händer.Så känner man inte av djuren så observerar man tränarna*L* /Ewa

helenaK
0

vad bra Ewa att det vart ok på cirkusen *L*

CarolineO
0

På tal om cirkus. Jag såg ghost whisperer igår =0)   De var ju på ett nöjesfält! Spännande!!! =0)