Vad hände?
Hej
Jag försökte igår att kontakta min skyddsängel. Är nämligen medlem på en sida på FC. Sa till min skyddsängel att jag ville ha något bevis.
Sen på natten så vaknade jag och såg en nalle med ett foto i ram på bokhyllan. Mitt hjärta slog så fort och jag tittade noga. Sen tände jag lampan och allt försvann..
Kan detta ha varit ett Tecken från min skyddsande eller är det healingen jag gjorde som börjat att öppna upp mig mer?
Häftig upplevelse! ;) Du lyckades inte se vem fotot föreställde? Konstigt jag får direkt till mig Nalle Puh med ett alldeles speciellt citat… " Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre". Vad menar Nalle med detta?
Jag tolkar det som ge aldrig upp! Jag tror att du är nära det du kämpar för Chilliy. Du skall fortsätta tills du klarar det. Alltså inte ge upp trots motgång. Antingen så klarar man av hindret eller så tar man lärdom av det som gick fel första gången och sedan gör nya försök mot sitt mål.."försöker med ett annat snöre".
För att släppa Nalle Puh lite så får jag känslan av att du inte lyckades att se vem fotot i ramen föreställde. Jag tror att det är något "gammalt" som du vill hålla kvar. Krama om som ett barn gör med sin nalle. Jag tror att nallen ville visa upp ett fotografi som du säkert vet på vem. Själv tycker jag mig se samma foto som du haft här i forumet förut. Nämligen det fina fotot som du hade på din mamma. Jag tror att den värsta sorgen kanske börjar lägga sig lite nu, vilket kanske ger din mamma en liten möjlighet att visa att hon är med dig. Finns där och vakar över dig.
Nu svammlar jag igen om saker som jag inte kan ge som fakta men det är saker som rör sig i mitt huvud när jag läste ditt inlägg. Så något måste det väl ligga i det?
"Att försöka med ett annat snöre" för mig här r att du skall fortsätta med det du gjorde igår för tydligen hände något och jag tror du är på rätt väg!
//Mvh
…Nästa gång, strunta i tänd lampan!:)
Hej min vän
Det var ju en söt tolkning på min upplevelse..Nope jag ger inte upp..Det här ska lösa sig på det ena eller andra sättet-s- Nej vet fotot var där men det var en helt svart bild..Nallen var iaf brun och hade en jättestor rosett fram. Ramen var svart och även bilden..Detta är så skumt att man undrar om man håller på att tappa all vett och sans..Ibland kan man ju vakna av en dröm och tro att detta hänt. Men nu var jag ju redan vaken..
Jag kommer att använda all jordens snören om jag måste..Bara jag inte blev så rädd vore allt mkt bättre..Vet att jag inte ska va rädd men detta är ju så ovant..
När du svammlar sällan Vargman…Du vet så mkt om mig fast jag inget sagt..Du känner mig fast vi aldrig träffats..Och det är med himla skumt-s-
Hihi. Du tappar inte vett och sans… Bara för att man inte känner till allt och det "okända" så behöver man inte vara tokig! 
//Mvh