Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 2713 ggr
Elisabeth-J
0

Storseans i Umeå

Jag har fått en del förfrågningar angående seanser i Umeå och nu är det klart med tid och plats!

Storseans, Elisabeth Johansson. **Umeå
**3 maj kl. 19.00, Tegs centralskola
Bokning sker till Marie: 070-2302007

www.elisabethmedium.se src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

dilba
0

hmmm…jag tycker att du kan koma till uppsala istället för att tramsa runt där uppe i norrland!!Flört

lightworker
0

Mellersta norrland vill också ha dig Elisabeth. Vore trevligt om du kom hit till Hudik någon gång i framtiden.

Elisabeth-J
0

Hudik kan jag kanske komma till i sommar eller höst. Uppsala går säkert också att ordna =)

Elisabeth 

drutten53
0

hej elisabeth…jag har pratat med en vän i uppsala  hon vill oxå att du fixar storseans där i uppsala…kram

dilba
0

jag tror att många skulle vilja gå…jag skulle göra mycket gratisreklam!!

helenaK
0

uppsala är min hemstad…

dilba
0

min med….

Elisabeth-J
0

#5 Vad snällt =)  jag ska kolla upp när jag kan komma till Uppsala!

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Kanske Ewa och jag skulle kunna ha en seans tillsammans i Uppsala =)

Elisabeth 

Bybo
0

Seans i Uppsala. Ja, trevligt :-) Tycker att det är lite lite på den andliga fronten i den staden, trots sin storlek.

Värme/ Pia

helenaK
0

Lycka till ikväll Elisabeth!!

soulwings
0

Japanese UmbrellaLycka till på seansen Elisabet!

Elisabeth-J
0

Tack! Skrattande  seansen är imorgon =)

Elisabeth 

helenaK
0

lycka till i morgon då *L*…Flört

Marwe
0

Jag har anmält mej & kommer till Umeå i morgon! Ska bli spännande - har aldrig varit på ngn seans förut :-) Blir vi många? Har du ngt tips innan? Ska man förbereda sej på ngt sätt?

Elisabeth-J
0

#15 Då ses vi imorgon, kul! Jag vet inte hur många det blir. Förbereda sig kan man göra genom att be den/de man vill få kontakt med att komma och sen släppa det och gå dit med ett öppet sinne.

Elisabeth 

galdra
0

Jag ger dig en spark därbak och önskar dig lycka till-men jag tror inte det behövs egentligen…Du e säker.-Själv åker jag till Skagens underbara ljus imorgon-gubarna törstar efter öl till grillkvällarna…Kommer hem sent-ska bli härligt med lite kryss och barnbarn hela dagen.Kramar…

Elisabeth-J
0

#17 Tack! Vad härligt för dig att åka till Skagen, jag följer med en stund innan seansen =) Kram

Elisabeth 

galdra
0

#18 Du e så välkommen att åka med…Glad

Umeå är inte det en bra bit från dig?/KramarFörvånad

Elisabeth-J
0

#19 Jo det är ca 25 mil Glad

Elisabeth 

galdra
0

#20 du får verkligen resa mycket Elisabeth finner du aldrig det tröttande?Ledsen

Elisabeth-J
0

#21 Jo det blir jobbigt ibland, så nu har jag dragit ner mycket på resandet. Man kan inte boka in sig överallt =) Ett tag kändes det som att jag levde med min resväska Skrattande

Elisabeth 

galdra
0

Ja det förstår jag,det skulle inte jag klara av heller -är väldigt hemmakär.Du har ju barnen också att tänka på.

Elisabeth-J
0

#23 Ja den stora sonen passar den lilla sonen Glad
Nu är jag mest borta ca en kväll i veckan och det passar mig bättre eftersom jag också är hemmakär =)

Elisabeth 

Carina.S
0

Är du aldrig nervös Elisabeth inför en storseans? Kan du känna på dig om kvällen ska bli hyfsat bra eller inte?

Elisabeth-J
0

#25 Det märkliga är att dem stunder när jag känner mig väldigt nervös eller orolig för hur seansen ska bli, det är dem seanserna som har blivit bäst. En vän sade till mig en gång… Den dagen du inte är nervös/orolig inför en seans då blir jag orolig för dig! Jag vet aldrig innan hur seansen blir, så det är en utmaning varje gång! =)

Elisabeth 

EwaKristina
0

Önskar dej en angenäm resa,och en bra kväll./Kram Ewa

Elisabeth-J
0

#27 Tack min vän!!!

Elisabeth 

drutten53
0

en JÄTTE lyckospark till dig idag   ta det lungt på vägarna…kram

Elisabeth-J
0

#29  Tack! Ska strax åka så man hinner gå en runda på stan först Skrattande

Elisabeth 

helenaK
0

ELISABET  ha en bra dag….och lycka till ikväll….

MariaJ
0

Lycka till idag ! Vore skoj om du ville komma till Kristianstad någon gång. :-)

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

#32 Tack Maria! Jag kommer gärna dit men det krävs nog en del planering, 120 mil till dig! Skrattande

Elisabeth 

EwaKristina
0

#33 Ja men då passerar du ju Avesta,enligt mitt geografiska sätt att se*L*,då passar det perfekt med en övernattning här…/Kram Ewa

Marwe
0

Ett varmt tack för igår Elisabeth!!

När jag kom ut från lokalen igår så kände jag mej med ens glad, lycklig, harmonisk och trygg!

Känns så SKÖNT att ha fått svar på en del frågor och jag känner att mina andar här hemma vet att jag har fått några bra tips! Så fort min kompis steg ur bilen så var det väldigt påtagligt, någon har väntat på det här :-) och jag också! TACK och stora KRAMAR!!

Elisabeth-J
0

#35 Hej Marwe!
Det var trevligt att få träffa dig igår och jag är så tacksam och glad för att du fick med dig alla dessa positiva känslor efter seansen.

Kramar //Elisabeth

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Det var första gången jag var i Umeå och jag vill tala om att det är en underbar stad! Först gick vi på stan och shoppade, trevlig stad och trevliga och vänliga människor. När vi kom fram till lokalen så skulle vi kolla efter ett ställe att köpa kaffe på men det fanns inget ställe som sålde kaffe! Utanför lokalen stod en kvinna som skulle till seansen, hon gick hem och fixade kaffe som hon kom och bjöd oss på! Seansen var jag nöjd med och efter pausen lottade jag ut presenter och sedan blev det frågestund, det var så kul för i Umeå hade dem många frågor =)

Tack och kramar till alla er som jag fick träffa igår i Umeå!!!

Elisabeth 

EwaKristina
0

#35  Det värmer både själ och hjärta att höra,Marwe!!Inte enbart "bara" för att det var just nu Elisabeth som var Medium denna kväll.Jag blir alltid lika glad då våra medmänniskor går från storseanser,sittningar från vilket Medium det än är,med just den inställningen du har efter igår.Då vet man att det är äkta och seriöst!Och jag kan tillägga att då Elisabeth var hos mej och hade privatsittningar under 2 dagar,så gick samtliga härifrån med samma känsla,som du,och lika efter Storseansen hon hade här…..Tack Elisabeth,för att du finns,du gör så otroligt mycket gott!!/Kram Ewa

drutten53
0

hej elisabeth..gud vad kul att höra att det var så mycket posetivt där i umeå..och en lyckad dag för dig…jag en sittning ska vara glad och sprida glädje..både till en själv och till mediumet…det kallas för LYCKA…kram

galdra
0

Hejsan.

Härligt Elisabeth-att det blev så lyckat.Och att folk bjuder på sig själva-både med kaffe och frågor.Kram..

Marwe
0

#38 Jag kan inte riktigt förklara varför men jag fick väldigt mycket känslor och glädjetårar när jag läste ditt inlägg. Kanske för att andra också känner så här. Tack för medkänslan och jag håller med!