En sann Ängel berättelse
Hej vill berätta om min upplevelse för er.
Upplevelsen känns lite för stor att berätta, för den var så otrolig och fantastisk, som om jag gör den mindre när jag försöker att beskriva den,
men, det kanske är meningen att fler ska få veta för att det behövs mer av förståelse för detta i dessa oroliga tiden, kanske för att fler behöver bevis eller nåt…
Detta hände för ca 20 år sen. Jag låg i min säng och skulle sova eller också halvsov jag. Plötsligt fylls hela rummet av pirrande (elektrisk) energi som är konsentrerad till den högra sidan av sängen, ( jag sitter upp och känner hur förvånad jag är) energin är från golv till tak och efter ett tag ser jag att det är en låång man ca. 120-140 kanske, han är klädd i lång linne dräkt i mörkblått och över det har han en kappa i mörklila, han är lite mörk i skinnet och han har mörkt, lockigt hår med lite grått i, jag ser honom från sidan som om jag stod på hans vänstra sida och tittar upp. Han har också ett guld smycke som hänger runt halsen och det är i form av en sexuddig stjärna.. Han sa ingenting och jag har inte sett honom igen.. men jag vet att han har hjälpt mej. När jag verkligen inte har kunnat gjort någonting själv och när jag verkligen har varit i fara..
Först förstod jag inte vem det var, men nu för tiden tror jag att han är en ängel
Häftig upplevelse du var med om, pirrande energin och sedan denna ängel, det är säkert din skyddsängel som ville visa sig för dig
. Lyckliga du som fick se din ängel. Kramar till dig
Medarbetare på Druid & Shaman
Fin berättelse och bra förklarat hur han såg ut din skyddsängel