Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2501 ggr
getbins
0

Vad ser ni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle så gärna villa att någon kanske kunnde läsa av mig.Känns som om man skulle kunna skriva en hel bok om mig men vad ser ni….???

Tack på förhand

maijsan
0

jag ser en medelålders kvinna med ett tufft liv bakom sig .du har arbetat mkt hårt ,men varvat ner nu mera.jag känner att du har haft problem med män i ditt liv.känner och att det funnit missbruk av nått slag .du har varit lite vild av dig på ungdomsåren .du tycker om att åka utomlands vilket du kunnat unna dig.jag ser sorg i dina ögon kanske du misst någon  nära.rätt elller fel det vet bara du :)

patronsaint
0

(hel ny på detta så säger bara de som kommer upp och ger mig på ett försök men kan ha tok fel oxå)

Tror du har förlorat någon nära. Men det är inte så nyligt.

Och något med en mörkhårig man. Han är kanske i 30-35 år åldern. Om det är någon du känt förr eller om det är en släkting. Tror det är någon som gjort intryck på dig iaf. Känns som någon som har kommit och gått typ glidit ur bild.

I want to be like the patronsaint of reality.

patronsaint
0

Tror du brukade ha en guldkjedja på dig oxå..

getbins
0

:-)……jag läser o begrundar så länge.Men det finns mycket rätt i det som sagts………..♥

starcat
0

Harmoni, funnit balans, ser framåt och lagt mycket bakom dig. Nya tag typ…

patronsaint
0

Du behöver inte svara här men vore kul att veta im något stämde då jag aldrig gjort nått sådant här tidigare :) Kärlek och ljus till dig M

JereMina
0

Jag ser en kvinna som varit med om mycket och fått känna av livet. Hon har också upplevt en del kärlek.

getbins
0

Maijsan:Allt stämde förutom det där med missbruket.

Patronsaint:Allt stämde där oxo…men den där mannen är inget jag känner till…..:-)

Starcat och JereMina:Altt stämde där med.

Summan av detta blir att det som lästs av mig stämmer……..men det kanske det skulle göra på många.

Men jag är i allafall nöjd och det är huvudsaken.

Ett hjärtligt stort tack och är det någom mer som ser/känner något så är det bara att skriva.

För mer …det finns det…..:-)

Ljus till er alla

patronsaint
0

Vad kul att höra att något stämde :) det med den unga mannen kanske stämmer in på personen i bakgrunden. Har lite svårt att fokusera än (försöker lära mig detta). Men bilden på honom var jätte tydlig och i blå skjorta eller piké. Btw jobbar du eller har jobbat i vården? Ser omhändertagande :) Och en motorcykel :S Får upp namnet Louise oxå. Hehe är kanske bara trött och förvirrad :P

[marion69]
1

Jag ser många andar omkring dig och du har fått se mkt övernaturligt i ditt liv.

getbins
1

Jag jobbar inom vården och åker hoj och har en plastdotter som heter Louise……rätt klockrent måste jag säga

patronsaint
0

Nej vad roligt :) blir så glad över att det jag får upp stämmer :) Har som sagt aldrig gjort något sådant här förut och sett det lite som ett expriment :) blir så himla sugen på att lära mer och utvecklas :) Tack för att jag fick detta tillfälle :D /Mia

getbins
0

Marion 69:Jag kanske har många andra kring mig….men tyvär så har jag aldrig sett dom.Skulle så gärna vilja kunna göra det.Har anhöriga på andra sidan som jag….ja det kanske låter fånigt nu men……jag skulle så gärna vilja få bekräftelse från på nått vis.Visa vad jag är i dag och hoppas att de kan se det.Och se allt bra jag har runt mig nu i dag.

getbins
0

Tänkte ställa en ny fråga ang. mig.VAD ska jag söka för typ av vård.VAD är det för fel på mig som gör det lite tungt ibland.Skriv här eller skicka pm.Om inte annat så är jag tacksam för du läst hit fram……:-))

En riktigt,riktigt skön höst till er alla.

[marion69]
0

#13 Det jag ser med det övernaturliga, är mer som mirakulöst beskydd av någon/några nära dig, inklusive dig själv. Det ser ut som du fått vara med om det några gånger.

getbins
0

Hur menar du…förstod inte riktigt Skäms

[marion69]
0

Jag menar alltså att om någon i din närhet har råkat illa ut t ex en olycka, så har du fått se en oväntad och positiv förändring i tillståndet hos den drabbade. (ett mirakel) Glad

Naznaz
0

HejGlad

Det som jag ser en kärleksfull kvinna, du ger bara tar inte.Skrattande

Din omgivning vill ha mer av dig utan at tänka på dina behov.

Du är väldigt känsligt du får tårar i ögonen ofta.

Du är en glad kvinna och väldigt ärligt med dig själv och andra.

Kram/Naznaz

Kram/Naznaz

[skymningsaga]
0

En kvinna som har en lugn magkänsla. Kanske inte stressar så ofta. Dominant till såvidare att du har gott självförtroende. Dock är det någonstans detta självförtroendet kan svacka. Är igång lite då och då och älskar att ha mycket människor omkring dig om det är rätt människor och kan gilla lugna stunder lika mycket.

getbins
0

……jag läser och förundras över era förmågor