Avläsa bild
Jag är nybörjare!
Kan det stämma att du är en aning tillbakadragen? I stora folksamlingar är du inte direkt blyg och tyst, men aningen tillbakadragen? Jag kände också en mamma, vet dock inte på vilket plan men finns det en modersgestalt/din egen mamma i ditt liv som betytt mycket under svåra tider?
Får en känsla av att du levt ett rätt tufft och krångligt liv än så länge. Lite av en party tjej som då och då hamnar i fel kretsar. Du är dock mycket snäll och gör allt för de som lyckas bli vän med dig även om det kanske är lite svårt att just bli vän med dig. Nu menar jag riktigt vän med dig. Annars har du en himla massa omkring dig som du är lite vän med. Dock inga som du kanske umgås en massa med. Jag känner att du ganska nyligen blivit av med någon nära och kär. Tycker det känns som en mycket nära släkting..Förälder? Nåväl jag känner att denne r din skyddängel i allafall.
Under din skoltid var du egentligen en ganska skärpt tjej och hade mycket väl kunnat lyckats mycket väl i skolan men detta känns som du slarvat bort av någon anledning. Fel umgängeskrets kanske?
Dina framtidsutsikter ser jag som mycket goda. Du har mognat och ser ditt liv med nya ögon. Står men fastare fötter på jorden och vet vad du vill. Du har mycket bestämda åsikter och mål. Inget kan hindra dig att nå dit du vill. Tror att du har mer killar omkring dig än flickor så i privatlivet så även på jobbet. Du trivs bättre i den miljön. fart och fläkt och raka tydliga rör. Blir inte förvånad om du har ett lite mer "killjobb" nu eller i framtiden. Du kommer dock klara dig fint jobb mässigt.
Nu till domen…Hur mycket fel hade jag?
//Mvh
Ja du det stämmer 110% faktiskt :) väldigt klockrent måste jag säga…
och jag söker jobb som målarlärling faktiskt :)
Jo, lite kanske jag kan få fram. Frågan är bara om det är okej för honom? Det är viktigt att att så är fallet. Kanske inte så kul att bli blottad i forum annars.;)
//Mvh
skicka PM :D
Det har jag gjort!
//Mvh
Hej Vargman!
Jag skulle bli glad om du ville göra samma sak med mig. Skriv det du ser, t.ex om mig, min familj eller min framtid :)
Min bild är något enstaka år gammal, hoppas det inte gör något!
Du kan skriva här eller i PM :)
Tack!! //Emma
Jag ser en mycket positiv och glad tjej men ack så trött. En trötthet som jag märker att du försöker dölja med just din positiva fasad utåt. Men det är bara utåt. För ditt inre speglar något helt annat. Känner mycket inre stress. Vet inte om det har med ditt yrke att göra. Känns som du jobbar med människor. Skulle gissa på vårdyrket. Detta med tanke på stressen jag känner. Kanske beror det på att du är lite för ensam med vardagspysslet med dottern. Det är väl en tös? Tycker mig känna det. varför är du så mycket ensam? Finns pappan med i bilden eller jobbar han så tufft att han är helt slut när han kommer hem och inte orkar med tillräckligt? Du har dock mycket fina vänner omkring dig och med dem får du många goa skratt. Du har nära till skratt också. kanske är även det för att dölja ditt "riktiga" Jag. Du måste börja tänka lite på dig själv. Våga stampa ner foten och säga nej. Svårt ord va…Nej! Du måste stanna upp lite och prioritera. Vad är viktigt för dig? Vilken väg skall jag följa? Ta bort lite måsten i livet helt enkelt. Detta för att få mer ork livet till det som är viktigt. Det viktiga har du på hemmaplan och du vet själv vad jag menar. Behöver inte gå in på det här. Vill inte att det skall bli allt för personligt. Kanske har det redan blivit just det? Det var inte meningen i så fall.
//Mvh 
Hej igen och tack för ditt svar!
Jag känner tjejen som startade tråden, jag är sambo med hennes pappa så jag frågade innan om det var ok att jag kluddade ner tråden, ha ha :) Jag tänkte att det vore spännande att se vad du hade att säga om mig, har aldrig testat på det förut.
Ska jag skriva vad jag tyckte om det?
Du har väldigt rätt om trötthet, jag är faktiskt dötrött kan man säga! kanske inte pga något fysiskt utan snarare helt psykiskt. Ja, jag har svårt att säga nej. (tycker inte om att göra folk besvikna, går och tänker på det länge efteråt)
Ja det är en tös på bilden, hon är 4 (!) år nu.. jag har 3 barn på 5år, 4år och snart 1 år, själv är jag 27 år. De två äldsta barnen har en annan pappa som har dem varannan helg.
Jag jobbar inte nu, jag har ett kontorsjobb att komma tillbaks till efter mammaledigheten nu men det tar emot pga. mig själv och jag har valt att inte gå tillbaka.
Hemma har jag en sambo som hjälper till med allt, jag har det bra där! :D
Ja, visst blir det personligt och det gör mig lite ledsen att läsa om just tröttheten för den både syns och känns :( Jag hoppas kunna ordna upp detta. Jag älskar att skratta och skoja (mest med sambon) det lättar upp allt!
Tack igen, och sorry för det långa svaret.. blev bara så när jag började skriva ;P
Härligt att du har en bra sambo där hemma. Det var ju inte så mycket rätt jag hade där mer än tröttheten och att det var en tös på bilden. Att jag kände frånvaro från pappan måste ha varit det att du inte lever ihop den förste längre. Ett tips från mig som jag ofta ger andra. Ta en promenad lite då och då. Gärna ett par ggr/vecka och gör det helt själv. Inga barn med dig. Bara du och naturen. Detta kommer göra dig så mycket gott och redan efter 1 vecka kommer du känna dig så mycket piggare och därmed få mer ork där hemma. Tror säkert att sambon din hjälper dig med barnen ty han kommer få se en stor positiv förändring på sin "tanta".
//Mvh
Haha, tanta!! 
Du hade rätt på en hel del i det du skrev tyckte jag! trötthet, lätt till skratt, att våga säga nej, och jag känner mig ensam när det gäller mina problem och hur jag mår osv, annars är jag i stort sett aldrig ensam utan har antingen barn eller sambo runt mig. Det var faktiskt bara vårdyrket & hjälpen i hemmet som inte var 100% rätt.
Jag tränar styrketräning hemma, har en PT över nätet, och går ofta ut på promenader med sambon, han är hemma med mig. Jag är inte ute så mycket i övrigt.. det finns saker som gör att jag inte trivs ute bland folk.
Men du, när det gäller framtiden. Ser du någon förändring eller kommer jag alltid vara "trött" och inte komma någon vart? hade faktiskt ett samtal med min chef förra veckan och lovade att jag skulle ta tag i det här.
Kan vara ärftligt okså, min mamma är en jättetrött (psykiskt och fysiskt), känslig person.
Mvh Emma
#14 emma.d
Skriver ett PM till dig!
//Mvh