Avläsa bild
Jag är nybörjare!
Kan det stämma att du är en aning tillbakadragen? I stora folksamlingar är du inte direkt blyg och tyst, men aningen tillbakadragen? Jag kände också en mamma, vet dock inte på vilket plan men finns det en modersgestalt/din egen mamma i ditt liv som betytt mycket under svåra tider?
Får en känsla av att du levt ett rätt tufft och krångligt liv än så länge. Lite av en party tjej som då och då hamnar i fel kretsar. Du är dock mycket snäll och gör allt för de som lyckas bli vän med dig även om det kanske är lite svårt att just bli vän med dig. Nu menar jag riktigt vän med dig. Annars har du en himla massa omkring dig som du är lite vän med. Dock inga som du kanske umgås en massa med. Jag känner att du ganska nyligen blivit av med någon nära och kär. Tycker det känns som en mycket nära släkting..Förälder? Nåväl jag känner att denne r din skyddängel i allafall.
Under din skoltid var du egentligen en ganska skärpt tjej och hade mycket väl kunnat lyckats mycket väl i skolan men detta känns som du slarvat bort av någon anledning. Fel umgängeskrets kanske?
Dina framtidsutsikter ser jag som mycket goda. Du har mognat och ser ditt liv med nya ögon. Står men fastare fötter på jorden och vet vad du vill. Du har mycket bestämda åsikter och mål. Inget kan hindra dig att nå dit du vill. Tror att du har mer killar omkring dig än flickor så i privatlivet så även på jobbet. Du trivs bättre i den miljön. fart och fläkt och raka tydliga rör. Blir inte förvånad om du har ett lite mer "killjobb" nu eller i framtiden. Du kommer dock klara dig fint jobb mässigt.
Nu till domen…Hur mycket fel hade jag?
//Mvh
Ja du det stämmer 110% faktiskt :) väldigt klockrent måste jag säga…
och jag söker jobb som målarlärling faktiskt :)
Jo, lite kanske jag kan få fram. Frågan är bara om det är okej för honom? Det är viktigt att att så är fallet. Kanske inte så kul att bli blottad i forum annars.;)
//Mvh
skicka PM :D
Det har jag gjort!
//Mvh
Hej Vargman!