trött, behöver hjälp!
Jag har skrivit här förut men känt att jag inte blir tagen på allvar, även om jag vet att man bara vill mig väl.
Nu är det så att jag har någonting "efter mig" som är väldigt envist.
Någon/något tassar runt på mitt täcke på nätterna, det är väldigt subtilt men helt klart där. När det håller på så upplever jag även små stickningar i huden. (Jag vet vad myrkryp i benen är, det är inte det.)
De dras i täcket m.m.
Har en liten son som även han bli störd och rädd av detta.
Jag upplever det som hotfullt, och det ger sig inte.
Kan hålla sig lugn i några nätter och sen är det där igen.
Har provat diverse visualiseringar, stenar, stänga chakran m.m.
Ibland hjälper det, ibland inte.
Ska tillägga att detta även följer mig om jag sover hos andra. Så det är inte bundet till lägenheten.
Har någon nån ide hur jag ska få detta att lugna ner sig??
Har du sagt rent ut till den som stör dig att låta dig vara i fred? Säg att du märker av närvaron, men att du blir störd och vem det än är får lugna ner sig.
Hjälper inte det, leta rätt på ett medium som kan hjälpa dig.
Ja, med olika utgångar..Nån gång har det hjälpt, en annan gång har det hänt ännu mera.
Vad ska man tro, är det "en person" eller är det nå oknytt eller ?
Känns ungefär som om en liten kattunge går runt på en, och får små "spel" och river i täcket..
Det kan ju vara en katt som är med dig. Jag har själv både hundar och katter här hemma + två levande katter.
Så länge det inte känns obehagligt för dig bara. Annars tycker jag att du kanske kan kontakta ett medium om du vill veta vad det kan vara. Lycka till.
Har du läst min tråd till alla rädda?
Där finns hjälp för dig!
Ljus och kärlek till dig!