Konstiga drömmar
Hej! Idag hade jag en konstig dröm. Det var så att jag var på läger, och då gick vi genom skog och mark och sen så kom vi till en sjö för att gå till ett torn.som en gång också har funnits i en av mina andra drömmar. Det är ett stort medeltids borg, svensk stil. Jag gick i vattnet med trosor bara (med binda i) och så vadade jag i vattnet som kom till höften. När vi kom till borgen så var den full av vargar, så jag fick inte gå in där. Sen kom en av mina ledare som var kille och sa att jag hade brutit mot hygienlagen för att jag hade gått ner i vattnet med binda på. Jag fick husarest och blev instängd i ett litet träskjul, alltså väldigt litet. Ibland förvandlades det till ett jätte gammalt skjul på 1500-talet, sen blev det fyllt av mina moderna saker, och det bytte sida sisådär tre gånger. Och då hittade jag två "nallar", som jag hade fått på spanskan jag precis har börjat i, och det var en kanin med ett stort öra, och en groda utan armar och ben men dem låg bredvid den. Båda var av lila blommigt tyg. Efter det kommer jag inte ihåg mer. Kan denna dröm betyda något, isånnafall vad? Snälla svara. M.V.H Hannah
Our body is strong, but it´s our soul that makes us stronger.
Har lite ont om tid nu, men jag funderar lite på drömmen
Pm a mig gärna, för denna drömmen är nog lite för privat för att svara på härinne..eller jag Pm ar dig då jag har mer tid..
U R us