Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertipsråd
Läst 726 ggr
Goolou
0

Efterlysning

År 2001 jobbade en mycket duktig sierska för mig. Jag upplevde en relationskris och hon hjälpte mig med spådomar (gnm tarot, pendel bl.a). Dessa spådomar har en efter annan slagit in. Hon arbetade med energier så att min situation löste sig förunderligt snabbt. Det var även tal om att hon skulle skicka mig nägon amulett och vatten (från Indien?). Jag är mycket tacksam för alla upplysningar och all hjälp som kan leda till att jag får kontakt med denna dam igen. Hennes namn hae jag tyvärr glömt bort. Lena, Finland goolou(at)msn.com

[GunillaF]
0

Jag tänkte först på Saida, men ser sedan att hon avled 1998. Kan det vara hennes dotter Sol-Britt?

[NeferNefer]
0

Saida dog 1998. Men hon har ju duktiga släktingar. Det kan ha varit någon av dem. Eller någon helt annan. Det enda vi kan hoppas på är att någon känner igen sig i beskrivningen.

Goolou
0

Ja, det är inte mycket att gå på, jag vet det. Tänkte att det kan vara värt ett försök i alla fall. Jag är rätt säker på att damen ifråga minns mig, såvida hon lever och har hälsan dvs. Jag fick tag i henne via en annons i en lokaltidning här i Finland. Jag är rätt säker på att Saida inte nämndes.