hej då spöke
Igår hade jag en liten påhälsning. Kände då att jag hade en besökare i lägenheten men inte så det var obehagligt. Men jag undrar varför de måste ta kontakt när man väl lagt sig för att sova? Jag la mig för jag var trött. Och känner att denne är i min nähet då jag oftast får en inte yrsel men man kan säga att det liknar det. Det börjar med att jag känner hur en hand läggs på min panna och det blir kallt för att efter några sekunder försvinna. Jag ignorerar i tanke på att denne går iväg. Men då kommer ett slag i väggen ovan sängen men jag ignorerar detta fortfarande och tänker denne tröttnar. Så ser jag en mörk silluett av en äldre man visa upp en bok. Jag låtsas fortfarande att jag inte sett nått. Men så säger han - akta byxorna. Då hajar jag till för jag förstår inte alls vad han menade. Jag förstod inte sammanhanget. Inte förens han sätter sig vid sängkanten och det känns som om han kittlar mina ben så säger jag - nä nu är det så här att jag vill sova. Jag ska faktiskt upp tidigt. Efter 1-2 min reser han sig och försvinner ur rummet. Saken är den att jag undrar varför han ville ha kontakt. Kände inte av någon desperation han verkade ha det bra och verkade inte så tyngd över att jag ville sova utan respekterade det och gick med lätthet iväg. När jag var yngre blev jag påhälsad ofta men då var jag osäker och rädd och dessa var inte lika trevliga. Men var flera år sen nu. Mycket bättre nu när man är stabil. Men detta lätta möte var för mig ovanligt. Någon som brukar få påhälsningar på detta sätt? Så lätt.

Hej! Jag får påhälsningar ibland. Jag undrar lite vad som skulle hända om du frågar anden vad den vill. Kanske skulle du kunna meditera och i din Meditation prata mer mentalt med den. Verkar som du tycker detr obehagligt att se och känna rent fysiskt så att komunicera på dina villkor, mentalt skulle kanske kännas bättre och då kanske andens budskap skulle bli tydligare. När jag känner rent fysiskt då börjar jag direkt att komunicera mentalt och då kan man ju fråga vad man vill och bara slappna av (så gott det går) och lyssna! Lyssna med hela kroppen på alla förnimmelser som känns "nya" för dig. Skriv sedan ner allt på ett papper så kanske det blir klarare:) tycker att det är spännande, jag undrar vad han ville?