Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 2034 ggr
lisaminelli
0

tarmarna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har varit sjukskriven länge nu för inflammation i tarmarna. Får behandling genom sjukvården, men lyssnar även på en tjej som sysslar med alternativ behandling. Känner att jag måste välja vilken behandling jag ska satsa på för bästa resultat. Vet dock inte vem jag ska välja då båda är seriösa. Mår uselt och orkar inte mer snart, det är jättejobbigt med så oroliga och onda tarmar. Snälla, får ni några känningar så hjälp mig.

kalindas
0

kolhydrater.ifokus.se

Inget övernaturlig, men värt för dej att prova…Glad

/Elisa

Amandla
0

Tror du ska vara försiktig med att sätta ut mediciner du fått genom sjukvården och istället införa alternativa preparat om det är vad det handlar om. Det är säkrare att fortsätta med medicinerna och istället gå och få healing, när du mår bättre kan du om du fortfarande vill prova, sakta gå över på det alternativa.

Prova att dra ner på kolhydraterna som kalindas föreslår! Jag har själv problem med min mage och är i ett skov nu, men det skulle alla gånger varit mycket värre om jag ätit som jag gjorde förr. Särskilt socker och jäst ställer till det för mig.

lisaminelli
0

Har tagit bort alla mjölkprodukter samt allt mjöl ur kosten efter rekommendationer. Ska kanske prova med sockret också då. Gör vad som helst för att slippa operation!

Amandla
0

Det är en bra start! Glad

[grinda]
0

En vän hade jätteproblem med magen. När hon tog bort socker, glutenprodukter och mjölk och fil (grädde och smör tycks gå bra) så blev hon bra.

Hon testades hos doktorn för glutenallergi men svaret visade att hon inte hade det, men det verkade ändå som om det var det. En alternativare såg gluten intoleransen hos henne så hon slutade med bröd och sen dess har hon mått bra. Havregryn går däremot bra.

[MissGina]
0

Har ni provat lchf? Kan vara värt att prova allt för att slippa må dåligt.

Amandla
0

# 6 Länken som # 1 la in handlar om lchf Flört

Eija
0

Jag har oxå problem med magen….tarmfickor som blir inflamerade, och sen lider jag även av orolig tjocktarm…vet med mig att fiberrik föda är rena rama döden för mina tarmar iallafall…och sen måste jag undvika allt med skal på, som t ex, gurka, tomater, paprika..m.m….det går bra att äta när jag har skalat dem…och frukter som päron och äpple typ är oxå tvungna att skalas…

Hoppas att du hittar din väg med tarmarna…det tar ju tid sådant där med…