Drömmer om otrohet?
Hejsan, undrar om någon kan tyda min dröm då det börjar bli oroande…
Drömmer rätt ofta om att min sambo är otrogen, vi har det väll lite sådär..
Nyss drömde jag att jag skulle till hans skola mes honom och så satt jag utanför, så kom en svarthårig tjej fram till mig och sa att hon hoppades på att jag skulle få gå i deras klass (har försökt komma in på skolan men inte lyckats), sen kom rektorn och kramade mig och sa att hon hann inte svara på mina melj eller telefonsamtal för hon gjorde något. Och då var tårarna nära.
Sen fick jag väll en minneslucka för där är en bit som saknas, men efter det så vet jag att jag gick in till en mörkblond tjej som var jättesnygg med riktigt fina lockar i håret. Och jag frågade om hon var intresserad utav honom, hon ville inte svara och då frågade jag igen. Och hon erkände att hon ville ha honom då, så frågade jag om dom hade pratat vilket jag inte trodde. Så visade hon sin hand där det stod ''SPORE'', vilket är ett spel som min pojkväns pelar helatiden. Så blev jag jätteledsen och sprang till min pojkväns vars min vart annorlunda.. Jag sa: och hin vill ha dig?!!!
Och han log, som att han blev glad över att hon ville ha honom.
Sedan vaknade jag med panik och jag måste verkligen bara skriva här, vt att ni är duktiga och måste få veta varför…
Tack på förhand!
Kan tillägga att han var världens bästa innan och verkligen var jättegullig och gjorde allt för att få mig glad. Men han har förändrats så pass mycket att igår när han sa något till mig så blev jag trött och började gråta under täcket. Tillslut gick jag upp med huvudet och sa att jag var ledsen, så sa han att han såg det men han orkade inte. Sen började han fjönta sig för att få mig att skratta osv.. Kändes som att han verkligen inte brydde sig.
Sen är jag nog sämsta flickvännen och har alltid varit, kanske kan vara ett wakeup call? Gör vad som helst för honom, är bara lat och vet inte vad jag ska göra :(
oskuldas… Nu kan jag inte drömtydning. Så du får hoppas att någon som kan kan komma in o skriva vad det tyder…
Men jag vet att våra hjärnor arbetar när vi sover o bearbetar det som vi har varit med om under dagen.
Många gånger så får vi bilder som vi själva skapar för att vi inte förstår vad som häner eller att vi inte får de svaren som vi vill höra.
Har du pratat med din sambo??
O berättat vad du känner…
Många gånger så går ju förhållande upp o ner….
Ja hoppas att du får svar o att ni kommer till baka till varandra…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Har berättat, berättar allt för honom då han också är min enda vän.
Tackar så mycket för ditt svar, och hoppas också att vi hittar tillbaka. Han är en sån som man behåller
När man känner sig osäker på sin partner blir det lätt så att hjärnan rusar iväg själv, och det kan vara en orsak till din dröm. En annan orsak kan vara att du undermedvetet snappat upp nånting. Det är svårt att säga. Jag råder dig att ta det lugnt så länge, förr eller senare kommer sanningen alltid fram. Är det så att han bara är intresserad av dig och ingen annan, då kommer du att vara glad att du höll dig lugn. Skulle han lämna dig, då är det tråkigt, men då väntar en bättre (jo, det finns visst bättre! För om han lämnar dig är han inte din själsfrände, då har du den underbara killen nånstans väntande!).
Kram och lycka till från NeferNefer.