Min Farmor
Min farmor dog för cirka 3 år sedan efter att ha kämpat mot cancer i flera år. Jag fick inte säga en sista gång hur underbar och fantasisk hon är och att jag älskar henne. Jag tänker på henne varje dag, men det är för smärtsamt. Jag fick min önskan och hon kom till mig i en dröm där vi kramades en sista gång. Men Sorgen är ändå överväldigande och jag kan inte släppa henne. Alla i min närhet har sagt att jag ska minnas henne med glädje och hon alltid kommer finnas i mitt hjärta och sorgen kommer lätta. Och jag minns henne med glädje och hon finns i mitt hjärta, men sorgen gör fortfarande så ont att jag tror jag kommer dö.
För cirka 1 år sen kontaktade en främling min syster på ett forum, främlingen hade en hälsning från vår älskade farmor. Hon talade sanning för hon sa saker som bara vi vet. Vi fick inte tag i den personen igen.
Min fråga till er är , har nån av er haft kontakt med min farmor? Hon heter Edith och är från ungern.
Snälla snälla jag tror inte på sånt här egentligen men jag är desperat av saknaden!
Om nån skulle haft kontakt med henne snälla ta kontakt med mig. Jag vet inte om det finns nån här som kan ta kontakt med andar men om det finns det så snälla snälla snälla hjälp mig. Jag vill bara säga till henne att jag älskar henne och saknar henne fruktansvärt!
Är jag helt fel så har ni något tips om vart jag kan vända mig?
Knox. Lider med dig..När man förlora någon så blir inte livet som det har varit…
Någon kontakt har jag inte med din Farmor. Men du har ju själv kontakt med henne. ""Det är väl Guld värt..
Så prata o fråga din Farmor o gå vidare. Det vill din Farmor. För hon är med er….
Inget bra svar..Men det jag vill säga är att hon är med er o du har ju träffat henne i din dröm…
Lena som hoppas att ni kan tassa vidare.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Du har fått bra svar av chik.har varit med om samma där min farmor också kom i drömmen.
Din farmor vet att du älskar henne,svaret fick du i drömmen..det tar sin tid att sörja och gå vidare. men vet med dig att din farmor är med dig alltid och stöttar dig.
Kram på dig.