tidigare iv??
jag undrar om jag har levt ett eller flera tidigare liv? o va har jag isf varit? mvh.
<3 kärlek <3
Du kanske kan pröva med att att läsa någon bok om hur man finner ut det själv. Det finns fler bra sådana böcker med övningar. En sak som jag gjorde en gång när jag träffade en människa som jag kände så starkt att vi träffats förr. Jag bad att få till mig svaret i en dröm. Det var mitt på dan men jag la mig ner och slumrade till. Med ett ryck vaknade och bilden var klar…drömmen kom direkt. Vi hade levt i ett stort hushåll i mellanöstern han hade varit eunuck där och vi hade varit mycket goda vänner och tröstat varandra i ett ganska trist liv.
I detta livet tog han igen allt han förlorat på sitt eunuck liv…med råge…om man så säger.
Så hans beteende i detta livet fick en bra förklaring. Andra dömde honom, men han var världens snällaste och genom min dröm så kunde jag förstå hans leverne.
Detta är fördelen med att få tillgång till sån information -man förstår sig själv och andra bättre. Kanske finns det någon här som kan känna in ditt tidigare liv men utan nåt att gå på ett foto eller liknade kan det bli lite svårt. Det bästa du kan göra är att börja försöka själv. Det är faktiskt inte så svårt.
Jag läste på någon sajt att man skulle sitta och tänka och när andra tankar kommer förbi ska man strunta i dom och fortsätta at "leta" reda på det man söker (?). Det kunde ta en stund ( har aldrig provat själv) Läste detta för typ 2 år sen, så vet inte ifall det va riktigt så, men i alla fall! :q