när man talar om trollen.
Jag har länge varit lite desperat efter kärleken och jag sökte en stark man som dras till det övernaturliga som är blond eller rödhårig och som är som jag och som gillar sagan om isfolket då jg ÄLSKAR margit sandemo, som har vargen som vägledare och låter örnen bära sin frihet. Och han ska inte vara så sexuellt aktiv då jag har mina problem. I söndags så hade jag samtal med min kontakt person. Och vi pratade om killar.- madelene jag har ofta tänkt på det med din adhd. Det går inte ihop för mig- ja. Jag vet ! Jag känner inte mig hyper och kan inte känna samhörighet med andra med adhd - vet du, du är exakt lik en kille jag hade som klient för några år sen . Man förstod sig inte på honom riktigt och var otroligt klok och speciell men hade istället add. Undra hur ni hade fungerat ihop I söndags kväll när jag kommit hem så ( har tappat desperationen av en man chillar jag lite och har lite små tråkigt så går in på en sida och en kille som kallade sig ” your-wolf” hade skrivit till mig. Vi har talat om allt möjligt varje kväl efter jobb nu Denna man är då rödhårig, stabil, traditonell inom sex, han älskar att utforska och är intresserad av det övernaturliga, han har en örn på armen som symboliserar hans frihet och frågar vargen om vägledning. OCH han har läst sagan om isfolket fler gånger och söker dem igen Och han har. . . . Add! Alltså fatta, ibland undrar man hur universum tänker
Tänker, ja det gör de helt klart, de som hjälper oss! 
Vad spännande! 
Haha joo
Oj vilken historia! Allt prickades in! Otroligt! Förstår mycket väl att om man har add så kan det passa med en partner som förstår hur man funkar en som själv har samma.
Grattis till ditt förhållande!
Ååå så underbart
Det är som en vacker saga
Lycka till nu med förhållandet. Så underbart att allt stämmer med din önskan eller ditt val. Bamsekramar till dig
Medarbetare på Druid & Shaman
Coolt kan bara hålla med tänk hur universum fungerar,härligt Skymningsaga 
Ja allt bara sa plopp så stod han där. Det jag önskat mig
Vad kul! och så pricksäkert! Jag hoppas att allt går bra nu. Ta det som det är och har inte för höga förväntningar, för då kan det ju gå fel. kram
häftigt!
*Kärlek & lycka*
#8 tackar. Dock är jag ju medveten sen tidigare att måste tänka lite nyktert. Men vill mysa lite i tillfället.
Jag älskar oxå Sagan om Isfolket