Min bror
Han dog innan jag föddes och det plågar mig ofta att inte veta hur saker hade varit om han levt och om han ens vet att jag finns. Kan någon på något sätt ta kontakt med honom? Jag vet inte riktigt hur sånt här fungerar, hur mycket info behövs för att kunna ta kontakt?
Hej.
Om jag hade vart som dej så hade jag nog gått till ett medium i detta fallet…öga mot öga.
Finns det någon i din närhet där du bor?
Kramen.
Om någon går till ett medium och säger att just den personen vill jag ha kontakt med. Då finns det risk att mediumet plockar infon från sittern, kan ske helt omedvetet för mediumet. Bättre inte be om någon och se vem som kommer, och kom ihåg när ni är till medium svara bara ja nej eller kanske, vid minsta osäkerhet säg kanske.
säger som tidigare skrivare
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag kan förstå lite hur du känner. Jag och mina syskon skulle egentligen haft en storebror, men han dog när min mamma var i slutet på graviditeten.
Jag har också funderat på hur det skulle varit att ha en storebror, hur han skulle varit på för ett sätt och hur han skulle se ut osv.
Ett medium kan säkert hjälpa dig. Jag tror med all säkerhet att han är med dig!
Kanske min bror fungerar som en andlig guide för mig o mina systrar idag, vem vet.
Håller med de andra om att inte säga något om vem du vill ha kontakt med hos ett medium…utan ta reda på så mycket du bara kan om din bror innan…som vad han skulle ha hetat eller heter, hur det var då när han skulle ha levt typ med familjen….det är ju så svårt att beskriva ett barn så att du förstår vem det kunde ha varit…
Men det är bra att ha lite vetskap om detta barn innan….ofta så kommer man på efter en seans vem mediumet har talat om…och sen är det inte heller bra att vara för mycket inriktad på någon speciell person som man vill ha kontakt med, för då försvinner så mycket in genom ena örat och ut genom det andra om mediumet kanske pratar om någon annan, och då missar du kanske någon annan kär….
Man får vara så tacksam för de som kan komma fram….
Annars kan du väl själv försöka att under en mediation få kontakt med din guide och fråga denna….om du kan meditera förståss…för det är iallafall ett bra sätt att få veta saker ibland….svårt, ja…man får verkligen tömma huvudet på alla andra tankar…..lycka till iallafall med dit sökande på svar…
kram
Eija